Curs BNR

1 EUR = 4.9771 RON

1 USD = 4.6576 RON

1 GBP = 5.9174 RON

1 XAU = 347.5083 RON

1 AED = 1.2680 RON

1 AUD = 3.0788 RON

1 BGN = 2.5447 RON

1 BRL = 0.8685 RON

1 CAD = 3.3854 RON

1 CHF = 5.2114 RON

1 CNY = 0.6419 RON

1 CZK = 0.2011 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0976 RON

1 HUF = 1.2500 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9651 RON

1 KRW = 0.3364 RON

1 MDL = 0.2589 RON

1 MXN = 0.2503 RON

1 NOK = 0.4360 RON

1 NZD = 2.8549 RON

1 PLN = 1.1388 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0522 RON

1 SEK = 0.4422 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1145 RON

1 XDR = 6.1360 RON

1 ZAR = 0.2532 RON

Editia 8202 - 17 iun 19:57

AUTO

Victorie absolută pentru Vlad Pescaru la a doua etapă de Promo Rally

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 02 noiembrie 2021

Victorie absolută pentru Vlad Pescaru la a doua etapă de Promo Rally

Vlad Pescaru (Subaru Impreza) s-a impus în clasamentul general al celei de-a doua etape a sezonului de Promo Rally powered by WRT-Parts & TELL Security Systems susţinut de Auto Chelu şi Dinamic 92, reuşind să-şi adjudece şi victoria la clasa 4, una dintre cele mai disputate la etapa organizată pe traseul de la Cheile Grădiştei.
Victoria fondatorului JPR Engineering nu este o surpriză, Vlad având abilităţi deosebite de pilotaj, care i-au adus supremaţia celei de-a doua etape, la o diferenţă însemnată între el şi ocupanţii celorlalte două poziţii ale podiumului.
Etapa a doua a mult îndrăgitei competiţii braşovene s-a derulat într-un peisaj de poveste, evident de toamnă autentică, nicăieri altundeva decât în frumosul Resort Cheile Grădiştei, gazde tradiţionale ale competiţiilor automobilistice precum Promo Rally, Cupa Cheile Grădiştei – viteză în coastă sau Romania Gravel Historic Rally.
Cel mai rapid al manşei de antrenament a fost nimeni altul decât Adrian Mănescu, câştigătorul primei etape organizate pe traseul din Bartolomeu, dar şi campionul sezonului trecut. Braşoveanul a reuşit să oprească cronometrul la 1:30,3 fiind cu 5 secunde mai rapid decât Ionuţ Savu şi cu alte 7 zecimi decât Bogdan Micu, în timp ce câştigătorul Vlad Pescaru a încheiat manşa de antrenament la o diferenţă de 5,9 secunde de Mănescu.
Compusă din 3 manşe de concurs, Promo Rally adună timpii celor mai bune două manşe ale fiecărui concurent, generând astfel clasamentul final. În urma celor mai bune două manşe de concurs, Vlad Pescaru a obţinut victoria, setând timpul de referinţă la 3:03,6 cu numai 2 zecimi mai rapid decât Ionuţ Savu (Mini Cooper R50) în timp ce Viorel Dumitru (BMW E46 TI) a completat podiumul la o diferenţă de 5 zecimi de Pescaru, lider rămânând Adrian Mănescu cu 35 de puncte după primele două etape.
Deşi de clasament OPEN nu poate fi vorba, deoarece la finalul niciunei etape nu este generat clasament oficial, ci doar informativ, sportivii care au completat podiumul celor mai rapizi concurenţi ai traseului de la Cheile Grădiştei sunt şi ocupanţii podiumului licenţiaţilor. Victoria i-a revenit lui Claudiu Popa (Opel Kadett GSI), care a fost cel mai rapid pe traseul de la Cheile Grădiştei, realizând un timp total de 2:56,6 cu 2,5 secunde mai bun decât ocupantul poziţiei secunde, Matei Stancu (BMW E36 328i), a treia poziţie revenindu-i covăsneanul Adorján Zölde (Seat Ibiza Cupra).


„Cox”, câştigător la electrice
În categoria maşinilor cu zero emisii, adică cea a Electricelor, Sorin Ghişoi „Cox” a obţinut a treia victorie consecutivă cu Mini Cooper SE preparat de Cox Motorsport şi echipa Kafuland e-Rally Team, de la debutul său cu acest model. Şi pentru că Volkswagen e-Golf cu care şi-a început incursiunea prietenoasă cu mediul, în competiţia de viteză în coastă, la volanul acesteia au trecut Tudor Luca şi fiul său, Matei Ghişoi, cei doi juniori completând podiumul în această ordine.
Mai puţin prietenoase cu mediul decât electricele, dar la fel de spectaculoase, clasa maşinilor Diesel l-au desemnat câştigător pe campionul sezonului trecut şi învingătorul primei etape, Norberth Marzell (Audi A3 TDI), care a încheiat etapa a doua la egalitate cu Andrei Florin Bănică (Ford Focus MK2), însă datorită faptului că a stabilit cel mai bun timp într-una din manşele de concurs, victoria i-a revenit lui Marzell, care şi-a consolidat astfel poziţia de lider în clasamentul la zi al sezonului. A treia poziţie a podiumului a fost adjudecată de către Ionuţ Ichim (Volkswagen Bora), care în ciuda unui ritm foarte bun, nu a reuşit să ţină pasul cu cei din faţa sa.
Clasa maşinilor cu tracţiune faţă a fost cucerită de Ionuţ Savu (Mini Cooper R50), care s-a impus la 4,2 secunde în faţa lui Bogdan Micu (Renault Clio) şi la alte 3,5 în faţa lui Patric Stănoiu (Citroën C2 VTS). În clasa maşinilor diametral opuse, şi anume cu tracţiune spate, victoria i-a revenit lui Viorel Dumitru (BMW E46 TI), care a fost mai rapid cu 2,7 secunde decât Costin Păunescu (Toyota MR2), în timp ce Dragoş Sârbu (BMW E46 325 TI) a completat podiumul spectaculoaselor maşini, la 4,6 secunde de reprezentantul BOP Motorsport, Păunescu. În urma etapei de la Cheile Grădiştei, Micu rămâne lider în clasamentul FWD cu 43 de puncte, în timp ce Viorel Dumitru conduce detaşat la rândul său cu 43 de puncte în clasamentul RWD.
Trecând către cele 4 clase de concurs, tânărul Patric Stănoiu (Citroën C2 VTS) a obţinut a doua victorie a sezonului, după cea din Bartolomeu, fiind lider cu maxim de puncte după primele două etape consumate. Pe poziţia a doua, la 2,4 secunde a încheiat Cristian Călugăru (Mazda 2), a treia treaptă a podiumului revenindu-i campioanei naţionale a Women Rally, Izabella Gavrilă (Citroën C2).
Clasa 2 i-a revenit aceluiaşi Ionuţ Savu (Mini Cooper R50), fiind urmat la 3 secunde de Costin Păunescu (Toyota MR2) şi de Bogdan Micu (Renault Clio) la o diferenţă de 4,2 secunde. În urma rezultatului de la Cheile Grădiştei, Micu rămâne lider cu 40 de puncte, fiind urmat de Andrei Florin Bănică cu 27 de puncte şi de Liviu Dobrotă cu 26 de puncte.
Deşi nu i-au ieşit calculele asemenea primei etape, Adrian Mănescu (Audi S3) s-a impus în clasamentul clasei 3, acolo unde rămâne lider cu maxim de puncte. Pe traseul de la Cheile Grădiştei, Mircea Haţegan (Fiat Punto) la urmat pe podium, la diferenţă de exact 6 secunde în timp ce Ionuţ Ichim (Volkswagen Bora) a completat un alt podium la competiţia din frumosul resort.
Ultima, dar nu cea din urmă clasă de concurs, clasa 4, a fost cucerită de câştigătorul clasamentul general, Vlad Pescaru (Subaru Impreza), care s-a bucurat de victoria clasei alături de ocupanţii celorlalte două poziţii, Viorel Dumitru (BMW E46 TI) şi Dragoş Sârbu (BMW E46 325 TI).



 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie