banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8761 - 06 oct 02:32

Veniturile din vânzarea titlurilor de valoare se declară până pe 25 ianuarie

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 20 ianuarie 2007

Brașovenii care in anul 2006 au realizat câștiguri din transferul dreptului de proprietate asupra titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale, care au fost dobândite și înstrăinate într-o perioadă mai mică de 365 de zile, au obligația să depună la administrațiile fiscale în a căror rază teritorială își au domiciliul sau adresa unde locuiesc efectiv, până în 25 ianuarie 2007, formularul 226 „Declarație privind impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale”

Brașovenii care in anul 2006 au realizat câștiguri din transferul dreptului de proprietate asupra titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale, care au fost dobândite și înstrăinate într-o perioadă mai mică de 365 de zile, au obligația să depună la administrațiile fiscale în a căror rază teritorială își au domiciliul sau adresa unde locuiesc efectiv, până în 25 ianuarie 2007, formularul 226 „Declarație privind impozitul datorat pe câștigul din transferul titlurilor de valoare, altele decât titlurile de participare la fondurile deschise de investiții și părțile sociale”. Prin această declarație, persoana fizică stabilește și declară impozitul anticipat din astfel de tranzacții, termenul de plată al acestuia fiind de asemenea data de 25 ianuarie 2007. Până în data de 15 mai 2007, persoanele fizice care obțin câștiguri din transferul dreptului de proprietate asupra titlurilor de valoare au obligația să depună formularul 200 „Declarație specială privind veniturile realizate”, în vederea stabilirii impozitului final pe venit datorat.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie