Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 26 februarie 2018
Compania vrea să construiască o hală de îmbuteliere a berii la PET
Ursus Breweries, cel mai mare jucător pe piaţa locală a berii, continuă investiţiile la Braşov, intenţionând să extindă fosta fabrică Aurora cu o hală de îmbuteliere a berii la PET, potrivit unor documente oficiale dezbătute la Primăria Braşov, informează BizBrasov.ro.
Ursus a investit, în 2016, şapte milioane de euro în retehnologizarea celor trei unităţi de producţie pe care le deţine, în Timişoara, Buzău şi Braşov, potrivit raportului de sustenabilitate publicat recent de companie.
La finalul lunii martie 2017, Ursus Breweries a devenit oficial parte a grupului japonez Asahi, care a finalizat achiziţia fostelor operaţiuni de business şi mărci deţinute de SAB Miller în Europa Centrală şi de Est, care include afacerile din Cehia, Slovacia, Polonia, Ungaria şi România. Astfel, 2016 a fost practic ultimul an în care Ursus Breweries a activat sub umbrela gigantului SABMiller.
Producătorul deţine în portofoliul branduri precum Ursus, Timişoreana, Ciucaş, Grolsh, Peroni sau Redd’s.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu