Curs BNR

1 EUR = 4.9490 RON

1 USD = 4.3853 RON

1 GBP = 5.8544 RON

1 XAU = 253.3079 RON

1 AED = 1.1939 RON

1 AUD = 3.1350 RON

1 BGN = 2.5304 RON

1 BRL = 0.7817 RON

1 CAD = 3.4429 RON

1 CHF = 4.7366 RON

1 CNY = 0.6872 RON

1 CZK = 0.1925 RON

1 DKK = 0.6655 RON

1 EGP = 0.2792 RON

1 HUF = 1.3432 RON

1 INR = 0.0584 RON

1 JPY = 3.8663 RON

1 KRW = 0.3683 RON

1 MDL = 0.2474 RON

1 MXN = 0.1995 RON

1 NOK = 0.4827 RON

1 NZD = 2.9949 RON

1 PLN = 1.0536 RON

1 RSD = 0.0421 RON

1 RUB = 0.0585 RON

1 SEK = 0.4799 RON

1 TRY = 0.3462 RON

1 UAH = 0.1614 RON

1 XDR = 6.1308 RON

1 ZAR = 0.2719 RON

Editia 7590 - 26 noi 11:14

RISCUL AFACERII

Unul din zece turişti pleacă acasă cu prosoape, tacâmuri sau chiar cu ghivecele din hoteluri

Autor:

Publicat la 03 noiembrie 2014

Unul din zece turişti pleacă acasă cu prosoape, tacâmuri sau chiar cu ghivecele din hoteluri
Circa 10% dintre turiştii din pensiunile şi hotelurile din România pleacă acasă cu obiecte din unităţile de cazare - prosoape, tacâmuri, telecomenzi sau articole mai puţin obişnuite, precum furtunul de stins incendiul sau ghivecele cu flori, arată un studiu al portalului de rezervări HotelGuru.ro.
„Cel mai frecvent, unităţile de cazare se confruntă cu lipsa unor obiecte precum prosoapele (73% din cazurile în care turiştii pleacă acasă cu obiectele hotelului), tacâmurile (44%), telecomanda (22%), obiecte sanitare (10%) sau alimente/băuturi din mini-bar, nedeclarate de turişti atunci când se decazează (27%). Lista obiectelor «împrumutate» de turişti conţine şi: halatul de baie, lenjeria de pat, cheia de la cameră, jardiniere şi ghivece cu flori, papuci, iar unul dintre respondenţii studiului a declarat chiar că a avut un turist care a plecat acasă cu furtunul de stins incendiul”, se arată într-un comunicat al platformei, în care se arată că valoarea totală a daunelor avute în acest an poate ajunge la 2.000 - 2.500 de lei pe unitate hotelieră, potrivit sursei citate.
„Pe lângă obiectele lipsă, managerii de hoteluri şi pensiuni sunt, uneori, şi martorii unor evenimente mai puţin obişnuite. De exemplu, printre evenimentele relatate se număra şi cazul unui turist care a plecat fără să achite, pe uşa de la balcon, luând şi cheia cu el sau al unora care au înlocuit toate becurile cu led din apartament cu unele cu incandescenţă”, se arată în comunicat.
Cei mai mulţi hotelieri declară că în cazul în care observă că a dispărut ceva nu fac nimic, deoarece este riscul afacerii (63,3% dintre cazuri), iar 26% dintre aceştia contactează clientul pentru a-şi recupera obiectele. Cei mai mulţi ţin o evidenţă a clienţilor care le-au provocat daune pentru a nu-i mai caza pe viitor.
Turistul căruia i se reclamă lipsa unor obiecte din camera în care a fost cazat, refuză de cele mai multe ori să recunoască, declară majoritatea respondenţilor. Doar 10 manageri au susţinut că turiştii recunosc şi restituie sau plătesc daunele.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional