banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9773 RON

1 USD = 4.7785 RON

1 GBP = 5.9705 RON

1 XAU = 448.3005 RON

1 AED = 1.3010 RON

1 AUD = 2.9951 RON

1 BGN = 2.5448 RON

1 BRL = 0.8290 RON

1 CAD = 3.3437 RON

1 CHF = 5.2687 RON

1 CNY = 0.6552 RON

1 CZK = 0.1987 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0944 RON

1 HUF = 1.2385 RON

1 INR = 0.0550 RON

1 JPY = 3.1076 RON

1 KRW = 0.3299 RON

1 MDL = 0.2561 RON

1 MXN = 0.2321 RON

1 NOK = 0.4243 RON

1 NZD = 2.6941 RON

1 PLN = 1.1944 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0527 RON

1 SEK = 0.4409 RON

1 TRY = 0.1319 RON

1 UAH = 0.1145 RON

1 XDR = 6.2441 RON

1 ZAR = 0.2583 RON

Editia 8360 - 14 feb 02:50

Un studiu Google aduce Braşovul pe locul trei în topul destinaţiilor turistice

Autor:

Publicat la 28 octombrie 2015

Google România a realizat un studiu privind industria de travel şi legătura cu zona online. Potrivit acestuia, românii călătoresc cel mai des vara, iar al doilea anotimp este primăvara. Topul destinaţiilor din ţară este condus de Constanţa, următoarele zone fiind Sibiu, Braşov, Valea Prahovei şi Bucureşti.
Potrivit topului vizitelor pe Street View, Sibiul este lider, urmat de Castelul Bran, între primele cinci„căutări” fiind şi Piaţa Sfatului.  este pe primul loc urmat de Castelul Bran.
Cele mai importante surse de informaţii de călătorie sunt luate de la familie sau prieteni, abia apoi fiind review-uri şi motoare de căutare. Din ce în ce mai mulţi utilizatori folosesc un smartphone pentru a finaliza comenzile de rezervări online. Studiul Google arată că 44% din căutările de turism se desfăşoară de pe un mobil, comparativ cu doar 23% anul trecut. Computerele au scăzut la 56% faţă de 71% anul anterior. Pe pieţele dezvoltate din Europa aproape 80% din căutări sunt pe terminale mobile (smartphone şi tablete).
Totuşi, studiul a scos în evidenţă temerile românilor că datele de pe card vor fi furate. „Românilor le place să vorbească şi să discute privind destinaţiile sau opţiunile de călătorie, experienţă care se poate replica şi online. Informaţiile trebuie să fie simple şi accesibile, la îndemână, iar totul trebuie să transmită utilizatorului sentimentul că sunt în siguranţă, că datele lor nu sunt expuse”, mai arată studiul realizat în ultimele 12 luni pe utilizatori de peste 18 ani.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie