Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 12:54

Un studiu Google aduce Braşovul pe locul trei în topul destinaţiilor turistice

Autor:

Publicat la 28 octombrie 2015

Google România a realizat un studiu privind industria de travel şi legătura cu zona online. Potrivit acestuia, românii călătoresc cel mai des vara, iar al doilea anotimp este primăvara. Topul destinaţiilor din ţară este condus de Constanţa, următoarele zone fiind Sibiu, Braşov, Valea Prahovei şi Bucureşti.
Potrivit topului vizitelor pe Street View, Sibiul este lider, urmat de Castelul Bran, între primele cinci„căutări” fiind şi Piaţa Sfatului.  este pe primul loc urmat de Castelul Bran.
Cele mai importante surse de informaţii de călătorie sunt luate de la familie sau prieteni, abia apoi fiind review-uri şi motoare de căutare. Din ce în ce mai mulţi utilizatori folosesc un smartphone pentru a finaliza comenzile de rezervări online. Studiul Google arată că 44% din căutările de turism se desfăşoară de pe un mobil, comparativ cu doar 23% anul trecut. Computerele au scăzut la 56% faţă de 71% anul anterior. Pe pieţele dezvoltate din Europa aproape 80% din căutări sunt pe terminale mobile (smartphone şi tablete).
Totuşi, studiul a scos în evidenţă temerile românilor că datele de pe card vor fi furate. „Românilor le place să vorbească şi să discute privind destinaţiile sau opţiunile de călătorie, experienţă care se poate replica şi online. Informaţiile trebuie să fie simple şi accesibile, la îndemână, iar totul trebuie să transmită utilizatorului sentimentul că sunt în siguranţă, că datele lor nu sunt expuse”, mai arată studiul realizat în ultimele 12 luni pe utilizatori de peste 18 ani.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie