Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 30 iulie 2018
Podul CFR din zona satului Bobolia (comuna Poiana Câmpina), un obiectiv strategic în circulaţia feroviară, necesită intervenţii urgente. Pierderea stabilităţii structurii acestui pod ar duce automat la închiderea circulaţiei feroviare pe relaţia Ploieşti Vest – Braşov. Trei dintre pilele sale (picioare) sunt afectate de ploile abundente din ultima perioadă, după ce şuvoaiele de pe Râul Prahova au erodat pragul de fund în jurul picioarelor podului.
Podul feroviar de la Bobolia a fost construit în anul 1909, pe vremea Regelui Carol I şi a fost reabilitat în urmă cu aproape zece ani, conform informaţiilor prezentate de Câmpina TV. Podul este din beton armat, cu cale dublă de rulare, iar pe acest pod se află linia principală de circulaţie feroviară între Braşov şi Bucureşti.
În ultimii doi ani, la pod au început să apară probleme generate în special de ploi, iar în ultima vreme aceste probleme au devenit din ce în ce mai grave.
Lucrări provizorii de punere în siguranţă
La începutul acestei săptămâni, reprezentanţi ai CFR şi ai Primăriei Poiana Câmpina au inspectat din nou podul şi au încheiat un proces verbal de calamitate privind degradările apărute la pragul de fund (lucrările realizate pentru regularizarea albiei râului) şi la placa din beton armat aferentă picioarelor podului situate în albia râului Prahova. Pentru că procesul de degradare se manifestă continuu, se impun lucrări urgente de refacere a pragului de fund, pentru prevenirea pericolului de erodare a pilelor afectate, după cum informează Câmpina Tv. După cum reiese din procesul verbal de calamitate, până la executarea unor lucrări definitive la infrastructura afectată, CFR va efectua lucrări provizorii de punere în siguranţă prin descărcarea în albia râului Prahova, în amonte şi aval de picioarele 6, 7 şi 8, a minim 1.500 traverse din beton care să protejeze fundaţia şi să nu permită erodarea şi mai pronunţată a albiei la creşterea vitezei apei, în urma ploilor torenţiale.
Costea Ion
2018-07-30 13:38:58
Bine că s-a mai făcut ceva până-n 1990, că în „democrație” ne-a luat dreaqu'.
rammstein
2018-07-30 07:23:25
si uite asa se rupe tara in bucati....cu ajutorul celor din teleorman..
Cu 3 capele, pentru 3 confesiuni
2024-04-26 citeste mai multMUNICIPIUL BRAŞOV, titular al proiectului „Amenajări în vederea autorizării ISU în unităţi de învăţământ - Liceul Andrei Mureşanu -Corp A”, anunţă publicul[...]
2024-04-25 citeste mai multMedicul Dan Grigorescu este primul candidat care a depus miercuri, 24 aprilie,la Biroul Electoral Municipal (organizat la CATTIA Braşov) listele cu semnături ca să devină consilier local. Acesta[...]
2024-04-25 citeste mai multDecizia a fost anunţată după ce Tribunalul Braşov a pus pe rol procesul în care este cercetată pentru fapte de corupţie
2024-04-25 citeste mai multJudecătoria Rupea a respins candidatura lui Mircea Pălăşan, primarul din Buneşti, potrivit portalului instanţei. Decizia nu e definitivă şi poate fi atacată cu apel la Tribunalul Braşov. Iniţial,[...]
2024-04-25 citeste mai mult
Vladescu Mircea
2018-07-31 06:16:53
Este normal sa cada , toata lumea ia din albia raului pietris si nisip cat vor si fara noima !!!!!ASTA ESTE ADEVARATA CAUZA , dar pe cine sa intereseze , bani sa iasa !!!!!!!