Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6386 RON
1 GBP = 5.8067 RON
1 XAU = 346.8933 RON
1 AED = 1.2629 RON
1 AUD = 3.0283 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.9012 RON
1 CAD = 3.3920 RON
1 CHF = 5.0843 RON
1 CNY = 0.6401 RON
1 CZK = 0.1974 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2671 RON
1 INR = 0.0557 RON
1 JPY = 2.9797 RON
1 KRW = 0.3376 RON
1 MDL = 0.2601 RON
1 MXN = 0.2723 RON
1 NOK = 0.4234 RON
1 NZD = 2.7650 RON
1 PLN = 1.1532 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4274 RON
1 TRY = 0.1430 RON
1 UAH = 0.1170 RON
1 XDR = 6.1159 RON
1 ZAR = 0.2442 RON
Publicat la 05 februarie 2019
Contractul de lucrări este semnat încă din octombrie 2017, dar nici în ziua de astăzi nu au fost depăşite toate barierele birocratice pentru a se da drumul la lucrări, deşi proiectul ar fi trebuit definitivat în acest an
Demararea lucrărilor la bucăţica de autostradă dintre Cristian şi Râşnov este în continuare la stadiul de avizare a procedurii, deşi constructorul a fost desemnat încă din octombrie 2017.
Astfel, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), care administrează proiectul de investiţie, a anunţat recent că va solicita unul dintre avizele de mediu necesare începerii lucrărilor, respectiv cel din partea Sistemului de Gospodărire a Apelor pentru scurgerea apelor meteorice din perimetrul organizării de şantier. „În incinta organizării de şantier se va asigura scurgerea apelor meteorice, care spală o suprafaţă mare, pe care pot exista diverse substanţe de la eventualele pierderi ale utilajelor, pentru a nu se forma bălţi, care în timp se pot infiltra în subteran, poluând solul şi stratul freatic. Evacuarea lor poate fi făcută în canalizarea deja existentă”, au anunţat oficialii CNAIR.
Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 5 din autostrada Comarnic-Braşov, sector Râşnov – Cristian şi Drum de Legătură, lungime 6,3 km (autostrada) + 3,7 km (drum naţional la 4 benzi cu separator median), a fost semnat cu asocierea Asocierea Alpenside – Specialist Consulting, care a avut o ofertă de 118 milioane de lei. Conform estimărilor de atunci, acest sector de autostradă ar trebui finalizat anul acesta.
Alpenside a emis în octombrie 2018 prima factură pentru acest proiect, în valoare de 2,89 milioane de lei, pentru partea de proiectare a capătului de autostradă din judeţul Braşov.
rammstein
2019-02-05 07:58:06
dar cu meteoritii ce faceti ??..p-astia unde-i ascundeti!!??...ahaaaaaaaaaaaaaaaa!!!...tara celor cu pasi mici.....
Cap de bou
2019-02-05 07:53:14
Îmi doresc o tara în care sa dispară toată birocrația. Toți prostii, incompetenții sa fie scoși la munca fizica, sa fie puși în funcții oameni harnici și onești. Avem o groaza de idioți, tiriplici, găinari de tot soiul care nu au sânge. Mai avem pe de alta parte și interese sa nu se construiască aceasta autostrada. Personal as vrea sa dispară toți. Nu faci treaba pleacă nu mai trăii ca un păduche.
Cristian
2019-02-05 05:25:07
Pasi mici facuti acum desi proiectul trebuia deja terminat arata neputinta birocratia si indiferenta cum se misca Tara,va mai dura mult si bine metoda pasilor mici.
Autorizaţia de construire nr. 144 din 15.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire „Pentru schimbare de destinaţie din locuinţă în spaţiu comercial. Creare acces[...]
2024-04-26 citeste mai multCu 3 capele, pentru 3 confesiuni
2024-04-26 citeste mai multCandidatul PNL-PSD la primăria Braşovului, George Scripcaru, spune că de când a pierdut postul de primar, în 2020, s-a ocupat de probleme de familie. A consumat un an ca să rezolve nişte[...]
2024-04-26 citeste mai multProiectul de hotărâre mai avea nevoie de un singur vot pentru a trece
2024-04-26 citeste mai multBraşoveanul prin adopţie Mihai Sturzu (s-a născut în Bucureşti dar şi-a petrecut copilăria şi adolescenţa în Braşov), fost membru al trupei de muzică dance Hi-Q din anii 2000 a[...]
2024-04-26 citeste mai mult
Costea Ion
2019-02-05 11:00:26
Ba-i bună și metoda „pașilor mici”. A se vedea „drepturile” câștigate de U.D.M.R. pentru votanții săi, ungurii, secuii și ceangăii din Rrrromânica. Atâta doar că nu-și are locul în construcții, deoarece până termini la celălalt capăt, trebuie să te apuci să renovezi, repari, capul de unde ai început.