Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 13 noiembrie 2014
Marcelo Mihai a lucrat de-a lungul carierei pentru companii precum Shell România, Castrol, OBI şi timp de mai bine de trei ani a fost sales project manager pentru Kaufland. Din 2009 el are propria companie de consultanţă în retail, iar anul acesta, împreună cu Arpad Bege, un antreprenor român de origine maghiară cu afaceri în construcţia şi montajul caselor din lemn, şi Constantin Dumitriu (europarlamentar), a pariat pe un nou business – brandul de ciocolată cu mesaj Atenţie!. „Am început să lucrăm la această idee din luna februarie a acestui an, însă activitatea propriu-zisă a demarat în toamnă. Ne-am dorit ca acest brand să acopere un deficit de pe piaţa microcadourilor, a acelor cadouri care au un mesaj amuzant şi un preţ bun. De fapt, am putea spune că este o felicitare, iar ciocolata reprezintă doar un suport pentru mesajele noastre” explică Marcelo Mihai, care mai deţine împreună cu cei doi parteneri o firmă de distribuţie a produselor alimentare şi care se ocupă şi de strategia Restart Drink România, companie deţinută de Arpad Bege, care distribuie o băutură răcoritoare carbogazoasă.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu