Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 00:36

Un fost angajat al Hidromecanica Braşov livrează matriţele pentru fabricile Renault şi Nissan

Autor:

Publicat la 06 noiembrie 2014

Un fost angajat al Hidromecanica Braşov livrează matriţele pentru fabricile Renault şi Nissan
Eugen Ţirmeş (foto), un fost angajat al companiei Hidromecanica SA, societate aflată în insolvenţă, a fost numit luna trecută la conducerea activităţii de fabricaţie matriţe din cadrul Dacia. Acesta l-a înlocuit pe Luc Fourichon, care a devenit director Inginerie Proces la Renault Technologie Amériques.
În vârstă de 49 de ani, Eugen Ţirmeş este absolvent al Universităţii Politehnica Bucureşti, Facultatea Tehnologia Construcţiilor de Maşini, şi are o experienţă de 29 de ani la Dacia, cu precădere în activitatea de fabricaţie vehicule. 
Eugen Ţirmeş şi-a început activitatea profesională la Hidromecanica din Braşov, în construcţia de elemente hidro-mecanice. În anul 1991 se alătură Dacia, unde a fost responsabil pentru diverse activităţi. Cea mai mare parte a activităţii sale a petrecut-o la Uzina Vehicule Dacia,  între anii 1991 şi 2011. Aici, Ţirmeş a ocupat pe rând, poziţiile de la şef echipă mentenanţă, şef atelier Presaj, şef secţie Presaj, şef departament adjunct tehnic Presaj, şef departament adjunct Presaj, şef proiect coordonator Direcţia Progres, şef serviciu Progres şi şef departament adjunct Caroserie. În anul 2011 devine director adjunct al activităţii Matriţe din cadrul Dacia, iar trei ani mai târziu, este numit directorul acesteia.
„În procesul construcţiei unei maşini, activitatea de matriţe este mai puţin cunoscută publicului larg. Procesul de fabricaţie a unui autovehicul începe cu transformarea tablei în piese de caroserie. Pentru a transforma tabla în aripi sau capote, sunt folosite matriţe instalate pe presele din departamentul presaj al uzinelor de vehicule. La Matriţe Dacia fabricăm matriţe pentru capote şi dubluri de capotă, uşi şi chesoane de uşi, capote spate şi dublurile aferente acestora, dar şi pavilioane. Dacia este furnizor de ştanţe şi matriţe pentru România, pentru siturile Alianţei Renault-Nissan din Europa, dar şi pentru cele ale Renault sau Nissan din America sau Asia. Am întâlnit în echipa de la Matriţe Dacia oameni tineri, cu experienţă, formaţi în diverse activităţi specifice proceselor de fabricaţie matriţe. Experienţa echipelor din România s-a transmis şi în afara ţării, la alte situri ale Renault, prin formări realizate la Matriţe Dacia, de la concepţie proces, până la realizarea efectivă a matriţelor. Ambiţia noastră este să fim cel mai bun furnizor de matriţe pentru proiectele Renault, în ceea ce priveşte calitatea, costurile, termenele, dar şi un punct de referinţă în ameliorarea standardelor, cât şi în domeniul inovaţiei”, a declarat Eugen Ţirmeş.
 
Investiţie de 25 de milioane de euro
Situat la Piteşti, Matriţe Dacia este singurul centru de proiectare şi fabricare a matriţelor din cadrul Grupului Renault. Întins pe o suprafaţă de 17.000 mp, acesta a fost complet modernizat, începând din anul 2007, cu investiţii în valoare de 25 de milioane de euro. În această perioadă, suprafaţa atelierelor  s-a extins cu 60%, au fost achiziţionate echipamente noi, a fost reamenajat fluxul de producţie, iar angajaţii au beneficiat de formări specifice. Ca urmare, capacitatea de producţie a crescut de şapte ori, Centrul Matriţe Dacia este specializat în conceperea şi realizarea utilajelor de ambutisare a reperelor de caroserie de mari dimensiuni. În activitatea de fabricaţie matriţe sunt puse în practică tehnologiile cele mai recente din domeniul ambutisării. La conceperea unui nou vehicul, Grupul Renault aplică principiile ingineriei simultane, context în care Matriţe Dacia contribuie prin verificarea şi îmbunătăţirea fezabilităţii pieselor ambutisate. Prin activitatea de fabricaţie matriţe din România, Dacia este singurul furnizor intern de utilaje de ambutisare al Grupului Renault, pentru aproape toate proiectele din lume. Uzine ale Renault şi Nissan din România, Maroc, India, Turcia, Slovenia, Argentina, Brazilia, Franţa, Spania şi Rusia au fost dotate sau sunt în curs de a fi dotate cu utilaje concepute la Matriţe Dacia.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie