Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 08:10

Un drum mult prea greu de „studiat”? Primăria nu găseşte un specialist care să stabilească proiectul optim pentru o legătură Poiana dinspre Bartolomeu

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 19 august 2019

Un drum mult prea greu de „studiat”? Primăria nu găseşte un specialist care să stabilească proiectul optim pentru o legătură Poiana dinspre Bartolomeu

Vehiculat încă din 2008, proiectul de amenajare a unei noi căi de legătură cu drumul de Poiană, dinspre zona Bartolomeu, nu prea are nici de această dată sorţi de izbândă. Astfel, Primăria Braşov a derulat două licitaţii pentru a găsi un proiectant care să actualizeze proiectul preliminar pentru această şosea, respectiv studiul de fezabilitate, care ar urma să stabilească oportunitatea investiţiei în ceea ce priveşte costurile de execuţie.
Drumul ar trebui să facă legătura între strada Carierei şi drumul de Poiană, astfel încât toţi cei care vor să meargă direct în Poiană să nu mai fie nevoiţi să ajungă în zona centrului istoric, ci să utilizeze acest drum. Doar pentru actualizarea vechiului studiu de fezabilitate edilii erau dispuşi să plătească 107.521,25 lei, fără TVA.
În vederea realizării proiectului, reprezentanţii Primăriei au obţinut un certificat de urbanism pentru reamenajarea străzii Cărămidăriei pe o porţiune de 6 km până la intersecţia cu şoseaua care porneşte din Livada Poştei spre Poiana Braşov.
Scopul principal al proiectului anunţat încă din 2008, care prevedea printre altele inclusiv modernizarea străzii Cucului (care va deveni o alternativă la DN 73 şi la care se lucrează deja la partea de proiectare), era descongestionarea traficului spre Poiană prin zona centrală, dar şi redirecţionarea traficului greu, atât spre staţiune, cât şi spre zona comercială Brintex, strict prin această zonă.

+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie