Curs BNR
1 EUR = 4.9759 RON
1 USD = 4.6361 RON
1 GBP = 5.8194 RON
1 XAU = 345.2064 RON
1 AED = 1.2622 RON
1 AUD = 3.0287 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.9058 RON
1 CAD = 3.3885 RON
1 CHF = 5.0891 RON
1 CNY = 0.6404 RON
1 CZK = 0.1977 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2736 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9563 RON
1 KRW = 0.3359 RON
1 MDL = 0.2606 RON
1 MXN = 0.2729 RON
1 NOK = 0.4212 RON
1 NZD = 2.7588 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0496 RON
1 SEK = 0.4230 RON
1 TRY = 0.1434 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1122 RON
1 ZAR = 0.2481 RON
Publicat la 06 ianuarie 2021
Lucrările la vechiul pasaj de la Fartec, începute în anul 2015, ar putea fi gata anul acesta. De altfel, marţi, într-o conferinţă de presă, primarul Braşovului, Allen Coliban, a declarat că „ar inadmisibil să ca lucrările să nu fie terminate în acest an. Dacă lucrările nu vor fi gata anul acesta, ne gândim la rezilierea contractului”.
El a menţionat că referitor la acest proiect sunt unele discuţii cu constructorul în ceea ce priveşte valoarea lucrărilor.
Pe de altă parte, noul director executiv al Direcţiei Tehnice din Primăria Braşov, Marius Comănici, a declarat că, din punctul lui de vedere, „poate că soluţia de reabilitare nu a fost cea mai fericită. În general, lucrările de reabilitare nu sunt cele mai fericite”.
Primul constructor a fost „concediat” în 2017
Lucrările la pasajul de la Fartec au început în anul 2015, constructor fiind o firmă din Bucureşti. În anul 2017 contractul de lucrări a fost reziliat, după ce constructorul a ajuns la concluzia că nu mai poate continua proiectul. În anul 2018 a fost încheiat contractul cu actualul constructor, Asocierea SC Recon SA – SC Prinfo SRL (ambele firme din Braşov). Valoarea respectivului contract a fost de 15.844.267 lei cu TVA, iar anul trecut, de mai multe ori, reprezentanţii Primăriei Braşov au anunţat că lucrările vor fi gata în cursul anului 2020. De asemenea, tot anul trecut, constructorul a precizat că reabilitarea acestui pasaj este o lucrare complicată.
Reamintim că Asocierea Recon – Prinfo a construit pasajul nou de la Fartec, acesta fiind terminat conform graficului prevăzut în contract.
'Willy'
2021-01-06 12:25:59
'Trebuia sa le dea termene. Luna ianuarie atat, luna februarie atat, martie inca atat. Nu se incadrau intr-un termen, valea!'
'Willy'
2021-01-06 11:42:33
'Vai de capul nostru, ce primar avem. Pe langa el, Georgica era furnica.'
'Lazar'
2021-01-06 08:43:03
'Termenul pentru finalizarea unei lucrari in Brasov este de peste 3 cincinale\ndatorita firmelor serioase si a incompetentilor care incheie contracte cu ele.D-le primar atentie la clauzele contractuale din contractele primariei. '
'Luci'
2021-01-06 06:22:48
'Coliban .....m-am convins , esti o ,,petarda,, de 3 ori mai puternica decât scripcaru'
'cristian'
2021-01-06 04:57:59
'Asa este cand carpiturile, reparatiile si timpul pierdut dureaza si costa mai mult decat un pod nou pe care se putea circula de mult,englezii au o vorba :SUNT PREA SARAC SA MA INBRAC IEFTIN:'
Autorizaţia de construire nr. 164 din 18.04.2024 şi Autorizaţia de construire nr. 166 din 18.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Construire două locuinţe[...]
2024-05-02 citeste mai multAnunţ de participare privind atribuirea în anul 2024 a contractelor de finanţare nerambursabilă din bugetul local al Municipiului Braşov în cadrul Programului de Finanţare Nerambursabilă[...]
2024-05-02 citeste mai multDrumarii braşoveni încearcă de aproape şase ani să resistematizeze mai multe intersecţii problemă, însă nu au reuşit să realizeze partea de proiectare, deoarece la licitaţiile derulate[...]
2024-05-02 citeste mai multUrşii le dau tot mai multe bătăi de cap autorităţilor, iar gonirea şi relocarea acestora din intravilanul localităţilor înseamnă şi o serie de costuri. Astfel, la orice intervenţie este[...]
2024-05-02 citeste mai multPentru a asigura o curăţenie corespunzătoare în mijloacele de transport în comun, dar şi în spaţiile administrative, inclusiv terminalele de transport, operatorul de transport[...]
2024-05-02 citeste mai mult
'Radu'
2021-01-06 14:34:45
'Ce ar fi să opriți total circulatia, să puneți un start de compost si panseluțe. Apoi sa faceti un alt pasaj alaturi suprateran sau subteran, cel subteran cu siguranta pe termen lung are costuri de intretinere si reparare mai mici.'