Curs BNR
1 EUR = 4.7218 RON
1 USD = 4.2434 RON
1 GBP = 5.2941 RON
1 XAU = 194.6143 RON
1 AED = 1.1552 RON
1 AUD = 2.9577 RON
1 BGN = 2.4142 RON
1 BRL = 1.1247 RON
1 CAD = 3.2319 RON
1 CHF = 4.2986 RON
1 CNY = 0.6172 RON
1 CZK = 0.1852 RON
1 DKK = 0.6325 RON
1 EGP = 0.2556 RON
1 HUF = 1.4518 RON
1 INR = 0.0615 RON
1 JPY = 3.9255 RON
1 KRW = 0.3591 RON
1 MDL = 0.2415 RON
1 MXN = 0.2225 RON
1 NOK = 0.4901 RON
1 NZD = 2.8374 RON
1 PLN = 1.1104 RON
1 RSD = 0.0401 RON
1 RUB = 0.0673 RON
1 SEK = 0.4492 RON
1 TRY = 0.7418 RON
1 UAH = 0.1664 RON
1 XDR = 5.8479 RON
1 ZAR = 0.3042 RON
Publicat la 06 ianuarie 2021
Lucrările la vechiul pasaj de la Fartec, începute în anul 2015, ar putea fi gata anul acesta. De altfel, marţi, într-o conferinţă de presă, primarul Braşovului, Allen Coliban, a declarat că „ar inadmisibil să ca lucrările să nu fie terminate în acest an. Dacă lucrările nu vor fi gata anul acesta, ne gândim la rezilierea contractului”.
El a menţionat că referitor la acest proiect sunt unele discuţii cu constructorul în ceea ce priveşte valoarea lucrărilor.
Pe de altă parte, noul director executiv al Direcţiei Tehnice din Primăria Braşov, Marius Comănici, a declarat că, din punctul lui de vedere, „poate că soluţia de reabilitare nu a fost cea mai fericită. În general, lucrările de reabilitare nu sunt cele mai fericite”.
Primul constructor a fost „concediat” în 2017
Lucrările la pasajul de la Fartec au început în anul 2015, constructor fiind o firmă din Bucureşti. În anul 2017 contractul de lucrări a fost reziliat, după ce constructorul a ajuns la concluzia că nu mai poate continua proiectul. În anul 2018 a fost încheiat contractul cu actualul constructor, Asocierea SC Recon SA – SC Prinfo SRL (ambele firme din Braşov). Valoarea respectivului contract a fost de 15.844.267 lei cu TVA, iar anul trecut, de mai multe ori, reprezentanţii Primăriei Braşov au anunţat că lucrările vor fi gata în cursul anului 2020. De asemenea, tot anul trecut, constructorul a precizat că reabilitarea acestui pasaj este o lucrare complicată.
Reamintim că Asocierea Recon – Prinfo a construit pasajul nou de la Fartec, acesta fiind terminat conform graficului prevăzut în contract.
'Willy'
2021-01-06 12:25:59
'Trebuia sa le dea termene. Luna ianuarie atat, luna februarie atat, martie inca atat. Nu se incadrau intr-un termen, valea!'
'Willy'
2021-01-06 11:42:33
'Vai de capul nostru, ce primar avem. Pe langa el, Georgica era furnica.'
'Lazar'
2021-01-06 08:43:03
'Termenul pentru finalizarea unei lucrari in Brasov este de peste 3 cincinale\ndatorita firmelor serioase si a incompetentilor care incheie contracte cu ele.D-le primar atentie la clauzele contractuale din contractele primariei. '
'Luci'
2021-01-06 06:22:48
'Coliban .....m-am convins , esti o ,,petarda,, de 3 ori mai puternica decât scripcaru'
'cristian'
2021-01-06 04:57:59
'Asa este cand carpiturile, reparatiile si timpul pierdut dureaza si costa mai mult decat un pod nou pe care se putea circula de mult,englezii au o vorba :SUNT PREA SARAC SA MA INBRAC IEFTIN:'
Podul, care trece peste râul Olt, a fost afectat de viiturile din luna martie a anului 2018
2021-01-06 citeste mai multConsiliul Judeţean Braşov a finalizat procedurile de achiziţie pentru trei tipuri de echipamente medicale necesare Unităţii de Primiri Urgenţe (UPU) din cadrul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă[...]
2021-01-06 citeste mai multMunicipalitatea ia în calcul reintroducerea liniei RATBV Gară – Poiana Braşov, dar şi creşterea frecvenţei de circulaţie a autobuzelor din Şchei. Rezultate, într-un an
2021-01-06 citeste mai multPremierul Florin Cîţu a cerut ca până la finalul săptămânii viitoare să fie gata centrele de vaccinare din afara unităţilor spitaliceşti
2021-01-06 citeste mai multZiua de 3 iunie devine oficial Ziua naţională a bicicletei care va fi sărbătorită din anul 2021 după ce la începutul acestei luni a intrat în vigoare Legea 277/2020 publicată în[...]
2021-01-06 citeste mai mult
'Radu'
2021-01-06 14:34:45
'Ce ar fi să opriți total circulatia, să puneți un start de compost si panseluțe. Apoi sa faceti un alt pasaj alaturi suprateran sau subteran, cel subteran cu siguranta pe termen lung are costuri de intretinere si reparare mai mici.'