Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 20 noiembrie 2017
Uniunea Europeană va aloca pentru prima dată, în 2018, fonduri pentru promovarea consumului de carne de oaie şi capră, potrivit ministrului Agriculturii, Petre Daea, care a lansat sâmbătă, la Sibiu, campania naţională „Alege oaia". „Avem multe de făcut pentru acest animal care astăzi se valorifică greu, ieftin şi, din nefericire, rar. (...) Iar dacă noi, românii, am început acest program, nici UE nu a rămas mai prejos. Şi cu câtva timp în urmă ne-a anunţat că, în susţinerea bugetară pe anul viitor, Uniunea Europeană alocă pentru prima dată o specificare concretă, directă, deci acordă pentru prima dată bani pentru promovarea consumului de carne de oaie şi de capră, plecând de la considerentul (...) care se referă la capacitatea excepţională a acestui animal de a valorifica terenurile cu handicap natural. 80% din aceste suprafeţe sunt valorificate de specia ovină", a spus Daea, citează Agerpres.
Ministrul Agriculturii a anunţat în urmă cu câteva zile, la Ploieşti, că UE va aloca şase milioane de euro pentru promovarea consumului de carne de oaie şi capră.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu