Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 15:39

Turcii de la LC Waikiki şi-au luat spaţiu în mall-ul din Tractorul

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 03 decembrie 2014

Printre noile branduri care şi-au anunţat intrarea în Braşov odată cu deschiderea Coresi Shopping Resort sunt şi concurenţii Starbucks, Brioche Dorée.

Turcii de la LC Waikiki şi-au luat spaţiu în mall-ul din Tractorul
Retailerul turc de fashion LC Waikiki a deschis marţi un magazin în Plaza România, după o investiţie de 1,5 mil. dolari, şi are în plan alte două deschideri în decembrie, urmând să încheie anul cu 11 unităţi, arată compania, care apreciază că potenţialul pieţei locale este de 40 magazine LC Waikiki. Unul dintre magazinele pe care turcii le vor deschide anul viitor va fi amplasat în centrul comercial Coresi Shopping Resort care va fi inaugurat în luna martie. 
„Consider că pe piaţa din România LC Waikiki are un potenţial mare de acoperire şi ar putea fi reprezentat de până la 40 de magazine, pe tot teritoriul ţării”, a declarat Burs Korkmazlar, directorul de operaţiuni pentru Europa Centrală şi de Est.
Potrivit companiei, România este o ţară de referinţă pentru extinderea internaţională a LC Waikiki, pentru că este prima ţară în care retailerul turc a deschis operaţiuni directe, în octombrie 2009. În 2013, LC Waikiki România a înregistrat o cifră de afaceri de 18 milioane dolari.
Retailerul este prezent în 23 de ţări şi are 22.500 angajaţi. Reţeaua LC Waikiki va număra 106 magazine la nivel internaţional şi respectiv 387 magazine în Turcia.
 
Brandul de cafenele al Kenvelo
Şi Brioche Dorée, brandul de cafenele adus pe piaţa locală de directorul şi acţionarii grupului Kenvelo împreună cu un partener francez, urmează să deschidă o unitate în cadrul Coresi Shopping Resort. 
Deschiderea unei cafenele costă între 100.000 şi 150.000 de euro, în funcţie de suprafaţă, iar încasările variază de la 250.000 de euro la 700.000 de euro anual, potrivit datelor oferite anterior de reprezentanţii Brioche Dorée.
Brandul franţuzesc Brioche Dorée este ultimul adăugat în portofoliul grupului Kenvelo, care cuprinde brandul cu acelaşi nume, Tom Tailor, LeeCooper, TimeOut şi Mim. Deschiderea de cafenele reprezintă astfel o diversificare a portofoliului în contextul în care grupul numără peste 90 de magazine de modă cu afaceri de circa 34 milioane de euro anul trecut. Reprezentanţii grupului spuneau la jumătatea acestui an că deschiderea de cafenele reprezintă una dintre priorităţile acţionarilor.
În România în cafenele se cheltuie anual 300 milioane de euro.
 
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie