Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 17 iunie 2021
Agenţia care operează franciza TUI pe piaţa românească de travel începând cu 2019, TUI TravelCenter parte a Memento Group, se extinde în acest an cu 5 noi locaţii. „Aceste planuri de expansiune au fost începute în prima parte a lui 2020, dar ulterior au fost puse în aşteptare în contextul pandemiei care a afectat întreaga economie. Evoluţia pozitivă a turismului din ultimele luni, favorizată de relaxarea condiţiilor de călătorie în cele mai multe dintre zonele turistice căutate de români, cum sunt: Grecia, Turcia, Bulgaria sau Spania, ne-a determinat să reluăm, şi totodată să accelerăm ritmul de extindere a proiectului nostru”, a declarat pentru Economica Ştefan Joos, recent numit în funcţia de director general al TUI TravelCenter şi având o experienţă de peste 16 ani în turismul autohton.
Cele mai de căutate vacanţe în rândul românilor sunt sejururile charter cu avionul, urmate îndeaproape de circuitele culturale, vacanţele în România şi sejururile exotice, acestea din urmă fiind într-o creştere accentuată chiar şi în condiţii de pandemie, când un număr important de turişti din ţara noastră au călătorit în destinaţii precum Zanzibar, Maldive, Republica Dominicană sau Seychelles. În aceste condiţii, agenţiile mizează tot mai mult pe oferirea de pachete cât mai variate şi complete.
„În portofoliul de produse TUI TravelCenter se regăsesc toate tipurile de servicii şi pachete turistice integrate, la un loc. Ne bazăm pe distribuirea unei game cât mai complexe de sejururi şi programe turistice, organizate atât de touroperatorii români, cât şi pachete dinamice, bilete de avion, cazări sau alte servicii auxiliare, un adevărat marketplace de călătorii. În calitate de francizat al TUI Group, avem acces la un întreg univers de experienţe şi unităţi de cazare din întreaga lume, la cele mai avantajoase tarife”, mai adaugă Joos.
Planurile de viitor ale nemţilor de la TUI în România, au focus pe facilitarea vânzării online de vacanţe şi servicii de călătorie, aceştia având în plan investiţii consistente în consolidarea sistemelor de rezervări şi a magazinului online de vacanţe, care va integra o gamă foarte vastă de servicii turistice. Însă nu este lăsată la o parte nici perspectiva extinderii reţelei de agenţii de turism fizice la nivelul întregii ţări. Astfel, TUI are planuri măreţe de expansiune pentru anul în curs în zona Ardealului, stabilindu-şi chiar şi sediul central la Braşov. Urmând ca în decursul anului 2022 să mai adauge încă 10 agenţii de turism noi, în cele mai importante oraşe din România.
Dezvoltarea infrastructurii specifice în zona Transilvaniei, determină şi investitorii din turism să se orienteze tot mai mult spre oraşele din regiune. „Iminenţa inaugurării mult-aşteptatului Aeroport Internaţional din Braşov, ne dă un mare impuls în sensul dezvoltării reţelei de agenţii şi a posibilităţii creării de pachete charter cu zbor direct din Braşov, de îndată ce va fi posibil”, mai spune Joos.
TUI Group, cel mai mare grup de turism din lume, operează în aproximativ 180 de destinaţii de pe mapamond. Grupul reuneşte peste 380 de hoteluri premium, precum RIU, TUI Magic Life, Robinson şi TUI Blue, 1.600 de agenţii de turism pe întregul continent european, cinci companii aeriene de agrement europene, cu aproximativ 150 de aeronave moderne pentru transport lung şi mediu, 17 nave de croazieră, de la navele de lux MS Europa şi MS Europa 2 până la flota „Mein Schiff” a TUI Cruises şi vasele Marella Cruises din Marea Britanie. Companiile TUI de vânzări şi marketing şi companiile aeriene sunt grupate în trei regiuni şi sunt operate sub un singur brand. România se află sub responsabilitatea TUI Austria.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu