Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 15:16

Transilvania, promovată online pentru străini drept grădina verde cu flori a Europei

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 27 iulie 2016

Transilvania, promovată online pentru străini drept grădina verde cu flori a Europei

Dracula nu mai e doar un bestseller de Bram Stocker, satele medievale fortificate protejate de Unesco nu mai sunt doar ale României, iar Transilvania devine, încet încet, brand de ţară. Este ceea ce declară Craft Interactive în cel mai recent proiect lansat online, http://transylvaniainns.com/,un ghid informativ digital despre Transilvania, oferit turiştilor străini şi nu numai.
Proiectul e parte dintr-o strategie de business, susţinut de fonduri americane, care a ales agenţia Craft Interactive să-i gestioneze prezenţa şi comunicarea online odată cu proiectele dezvoltate în România, menite să promoveze frumuseţile transilvănene şi, într-un final, un business turistic de nişă, specific zonei.

Turiştii nu mai aleg destinaţii, ci vor experienţe
Motivaţia investiţiei a plecat dintr-un studiu privat din USA folosit pentru strategie, din care reiese că oamenii cumpără azi mai multe amintiri (călătorii) şi mai puţine lucruri decât în trecut, iar factorii decizionali pentru turişti s-au modificat, oamenii nu mai aleg destinaţii, ci experienţe, cum ar putea fi ideea unei „Călătorii prin cetăţile şi satele medievale din Transilvania, în grădina verde cu flori a Europei”.
Transilvania încă îşi păstrează multe secrete chiar şi faţă de localnici, care ies la suprafaţă tot mai mult.

Site-ul care oferă toate informaţiile despre Transilvania
Se reaprind tradiţii, sunt obiective turistice tot mai promovate, unice, cum e Sighişoara (una dintre cele mai bine păstrate cetăţi medievale locuite din lume), oraşe, sate şi cetăţi fortificate sunt în proces de restaurare, hanuri şi conace modernizate sau oraşe pregătite pentru cerinţele globale de turism, cum e Sibiul - fostă Capitală Culturală Europeană. Totodată, zona culinară excelează în autenticitate şi îşi măreşte calitatea, evenimentele adună tot mai mulţi turişti şi tot mai mulţi ani la portofolii, „drumul rutier de la înălţime” deja faimos - Transfăgărăşanul - a fost supranumit cel mai spectaculos drum de şofat, iar flora şi faună din Transilvania, rare pe continent, sunt documentate de importante trusturi de media străine.
„TransilvaniaInns” adună într-un loc digital, tot ce ar putea fi mai important în momentul de faţă pentru un turist care n-a auzit niciodată de Transilvania, dar şi pentru cel care plănuieşte o excursie acolo, având la dispoziţie o sinteză istorică, o listare a celor mai importante obiective de vizitat, cât şi un mic ghid despre cum ajungi în România şi ce poţi face în timpul celor mai importante evenimente în tărâmul de după Carpaţi.

Transilvania, în buzunarul oricărui turist
Teoretic, Transilvania e acum în buzunarele turiştilor de oriunde. Proiectul e într-o stare incipientă, va fi dezvoltat în permanenţă, iar în toamnă se va implementa şi mixul de promovare pe diferite canale, treptat, în prima fază în USA, apoi pilotată spre alte ţări unde există interes mărit pentru turismul transilvănean. „A durat mai mult documentarea proiectului decât dezvoltarea lui, evident, însă odată cu asta ne-am reconfirmat cât de superb e locul în care trăim şi ce izvoare pot hrăni marketingul de ţară, deci implicit turismul. Sunt mândru că putem pune şi noi umărul la creşterea acestui izvor, făcând ce ne place şi ce ştim mai bine, simţind asta în oamenii care au lucrat la proiect. Faptul că avem şi un client de peste ocean, care are încredere în noi e un plus de valoare, de data această”, a explicat Liviu Florescu, reprezentant al Craft Interactive.

+2 -0

Comentarii

Lazar

2016-07-27 12:37:43


Turismul transilvan nu este complet fara aeroportul din Brasov. Ce fac noii alesi pentru realizarea aeroportului ? Petrica

rammstein

2016-07-27 07:22:56


tot ardealul ii funtea !!!....ca vreti ca nu vreti TRANSILVANIA VA SCOATE IN LUME...n-am auzit vreo stire in west despre oltenia ,vaslui,teleorman.....pentru europa conteaza doar Transilvania....

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie