Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 16:22

Transformarea lui Ghiţă Ciobanul

Autor:

Publicat la 28 iunie 2016

Transformarea lui Ghiţă Ciobanul

Ghiţă Ciobanul este unul dintre cele mai populare personaje din reclamele româneşti. Campania firmei Vodafone, începută în 2013, l-a transformat pe oier în vedetă şi a adus numeroase premii atât companiei de telefonie mobilă, cât şi firmei de publicitate care a realizat-o. Însă Ghiţă Ciobanu a avut parte de multe probleme în utlimul an: magazinul din Bucureşti a fost închis, si s-a procopsit cu un dosar penal. Ghiţă Ciobanul, pe numele real Gheorghe Dănuleţiu, a devenit faimos în 2013, când Vodafone a început campania care îl avea drept personaj principal. Născut în comuna Jina, din Sibiu, el a ajuns în reclamă după ce un prieten l-a recomandat casei de producţie. Ideea întregii campanii era că oamenii vor avea semnal bun pe Internet chiar şi în locuri precum stâna unde se afla Ghiţă. Campania a avut atât de mult succes, încât Ghiţă a devenit faimos în mediul online şi peste o jumătate de milioan de internauţi s-au declarat fani ai ciobanului pe Facebook. Popularitatea l-a determinat pe cioban să îşi deschidă un magazin alimentar în Bucureşti, în Piaţa Progresul, una dintre cele mai mari din capitală. Acolo, el a vândut slănină, caş, cârnaţi şi ale bunătăţi. Magazinul din Bucureşti nu a mers la fel de bine pe cât se aştepta. Ghiţă a fost nevoit să renunţe la el la începutul lui 2015. „Nu-l mai am pe cel din Bucureşti, l-am închis, nu a fost acolo aşa vad bun şi era foarte greu şi cu animalele şi cu magazinul, era prea multă muncă şi câştig cam puţin”, a spus Ghiţă, pentru adevarul.ro. Tot atunci, el a recunoscut că oaspeţii la stână nu mai sunt atât de mulţi ca în 2013, deşi lumea încă îl recunoaşte pe stradă.



 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie