Curs BNR

1 EUR = 4.9751 RON

1 USD = 4.5879 RON

1 GBP = 5.8059 RON

1 XAU = 351.6538 RON

1 AED = 1.2491 RON

1 AUD = 3.0532 RON

1 BGN = 2.5437 RON

1 BRL = 0.8945 RON

1 CAD = 3.3641 RON

1 CHF = 5.0460 RON

1 CNY = 0.6349 RON

1 CZK = 0.2012 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0978 RON

1 HUF = 1.2827 RON

1 INR = 0.0551 RON

1 JPY = 2.9444 RON

1 KRW = 0.3379 RON

1 MDL = 0.2575 RON

1 MXN = 0.2751 RON

1 NOK = 0.4276 RON

1 NZD = 2.8026 RON

1 PLN = 1.1662 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4268 RON

1 TRY = 0.1421 RON

1 UAH = 0.1164 RON

1 XDR = 6.0756 RON

1 ZAR = 0.2512 RON

Editia 8182 - 20 mai 09:45

Transfăgărăşanul şi Castelul Peleş, în staţiile de metrou şi pe autobuzele din Roma şi Milano

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 28 martie 2024

Transfăgărăşanul şi Castelul Peleş, în staţiile de metrou şi pe autobuzele din Roma şi Milano

Ministerul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului anunţă că va desfăşura o nouă campanie outdoor de promovare a României în Roma şi Milano, intitulată „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. Astfel, o selecţie de imagini vor fi afişate pe 2 tramvaie şi 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de staţii de metrou din Milano, precum şi pe 90 de autobuze urbane din Roma.
Campania invită, astfel, trecătorii să ne descopere ţara, printr-o selecţie de imagini spectaculoase care vor fi afişate pe 2 tramvaie şi 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de staţii de metrou din Milano, precum şi pe 90 de autobuze urbane din Roma”, anunţă ministerul.
Timp de 14 zile, între 26 martie şi 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de staţii de metrou din Milano, vor afişa imagini cu Castelul Peleş, Mănăstirea Suceviţa şi Transfăgărăşan. Timp de 21 zile, între 27 martie şi 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu cele trei trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma. Timp de 28 zile, între 28 martie şi 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleaşi trei imagini, care vor fi afişate pe 2 tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi.
„Alegerea Romei şi a oraşului Milano ca locaţii pentru campanie nu este întâmplătoare: ambele sunt centre culturale şi economice importante, cu o istorie bogată şi legături strânse cu România. Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piaţă prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul ţărilor emiţătoare de turişti pentru ţara noastră”, transmite ministerul. Campania este organizată în perioada premergătoare sărbătorilor pascale catolice care marchează, totodată, debutul sezonului turistic. Obiectivele acţiunii se referă la stimularea interesului pentru destinaţia noastră, în rândul touroperatorilor şi agenţiilor de turism din Italia, precum şi la creşterea circulaţiei turistice către România.



 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie