Curs BNR

1 EUR = 4.9461 RON

1 USD = 4.7286 RON

1 GBP = 5.7088 RON

1 XAU = 273.0029 RON

1 AED = 1.2874 RON

1 AUD = 3.2198 RON

1 BGN = 2.5289 RON

1 BRL = 0.9000 RON

1 CAD = 3.6612 RON

1 CHF = 4.9311 RON

1 CNY = 0.7059 RON

1 CZK = 0.1999 RON

1 DKK = 0.6650 RON

1 EGP = 0.2515 RON

1 HUF = 1.2398 RON

1 INR = 0.0598 RON

1 JPY = 3.4869 RON

1 KRW = 0.3647 RON

1 MDL = 0.2489 RON

1 MXN = 0.2340 RON

1 NOK = 0.4769 RON

1 NZD = 2.9206 RON

1 PLN = 1.0485 RON

1 RSD = 0.0421 RON

1 RUB = 0.0868 RON

1 SEK = 0.4595 RON

1 TRY = 0.2824 RON

1 UAH = 0.1600 RON

1 XDR = 6.2911 RON

1 ZAR = 0.2893 RON

Editia 7729 - 05 iul 10:28

„Traffic Snake Game” România debutează la Braşov în 16 septembrie

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 13 sepembrie 2019

În competiţie s-au înscris aproximativ 500 de elevi din municipiul Braşov

„Traffic Snake Game” România debutează la Braşov în 16 septembrie

Peste 5.000 elevi din România s-au înscris pentru a lua startul în cea de-a 6-a ediţie a campaniei Traffic Snake Game (TSG). Aceasta va debuta, ca şi în anii precedenţi, sub egida Săptămânii Europene a Mobilităţii. Cele 37 şcoli înregistrate vor juca TSG în perioada 16-27 septembrie, în 10 oraşe din Roâmânia, respectiv Bacău, Braşov, Deva, Făgăraş, Mizil, Moineşti, Odorheiu Secuiesc, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare şi Târgu Mureş.
Municipiul Braşov a înscris aproximativ 500 elevi în TSG 2019. Prin intermediul ABMEE (www.abmee.ro), coordonator al campaniei la nivel local, „Oscar, şarpele hoinar” va ajunge la Școala Gimnazială nr. 30 şi Școala Gimnazială nr. 31.
În urma ediţiilor precedente, Municipiul Braşov a implicat peste 12.000 elevi, obţinând un total de peste 80.000 km parcurşi sustenabil şi economii de peste 14 tone emisii de dioxid de carbon.
În România, campania care se derulează sub titlul „Oscar, sarpele hoinar” a generat în urma ediţiilor anterioare economii de peste 50 tone emisii dioxid de carbon şi peste 300.000 km parcurşi sustenabil, implicând peste 50.000 elevi. Iniţiativă a fost creată pentru a încuraja elevii, părinţii şi cadrele didactice să adopte mersul pe jos, cu bicicleta sau cu mijloacele de transport în comun, atunci când se deplasează la şcoală.
Concepută sub forma unui joc „serios” în care elevii obţin puncte dacă se deplasează sustenabil, campania TSG îşi propune să schimbe mentalităţi şi comportamente pe termen lung, să promoveze modurile de deplasare uşor poluante ca distractive, dar şi să combată o serie de percepţii negative privind siguranţa în trafic sau ineficienţa transportului în comun. Astfel, prin joc şi joacă, campania TSG sprijină procesul educaţional pe baza căruia copiii ajung să facă alegeri responsabile şi devin vectori ai dezvoltării sănătoase a comunităţii în care trăiesc.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional