Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 22:15

TIR-urile, scoase de pe DN1, din 5 mai

Autor:

Publicat la 12 aprilie 2021

TIR-urile, scoase de pe DN1, din 5 mai

Podul de la Azuga, la situat la kilometrul 135 în judeţul Prahova, a fost construit în anii 20. CNAIR anunţă acum lucrări de reparaţii capitale începând de luni, 12 aprilie, până la jumătatea lunii decembrie. Pentru autovehiculele de până la 7,5 tone şi cele destinate transportului de persoane se va permite circulaţia pe un pod metalic provizoriu şi pe podul în lucru (n.r., aşadar fără semaforizare) cu patru etape de deviere. Traficul greu, de marfă, va fi însă deviat total pe DN 1A Ploieşti – Cheia – Săcele, începând din data de 5 mai, podul provizoriu, într-o curbă, fiind prea îngust pentru lungimea camioanelor.
În prezent, circulaţia camioanelor este permisă pe DN 1 Otopeni – Ploieşti – Braşov exclusiv pe timpul nopţii. „În urma analizei efectuate împreună cu Poliţia Rutieră şi autorităţile publice locale, pe perioada executării lucrărilor, tranzitarea punctului de lucru, pentru vehiculele având masa totală maximă admisă (MTMA) mai mare de 7,5 tone, cu excepţia celor destinate exclusiv transportului de persoane este interzisă”, precizează CNAIR, într-un comunicat de presă.
Contractul pentru reparaţii capitale la podul Azuga a fost semnat în urmă cu doi ani, dar lucrările au fost întârziate din cauza unor probleme legate de relocarea utilităţilor.
Restricţia de trafic greu care urmează să fie instituită pe DN 1 Valea Prahovei a fost subiectul unor discuţii destul de tensionate între Compania de Drumuri şi transportatorii rutieri. Practic, şoferii de camioane vor avea la dispoziţie o singură rută între Bucureşti şi Braşov, şi anume DN 1A, având în vedere că pe DN 73 Bucureşti – Piteşti – Braşov este restricţie de tonaj la podul de lângă Rucăr (Argeş), iar pe DN 10 Buzău – Braşov este interdicţie pentru camioane la Siriu (jud. Buzău) cu deviere tot pe DN 1 A Cheia – Săcele.
DN 1 A Cheia – Săcele este un drum mult mai greu, cu serpentine dificile şi carosabil mai îngust decât DN 1 Valea Prahovei.

+5 -0

Comentarii

'golban petru'

2021-04-16 10:47:59


'deci autocarul pote sa treaca dar camionul pe timp de noapte cand oricum harnici de la CNAIR dorm si nu lucreaza nu poate sa traverseze.este necesara o greva generala in transporturi.este mai usor sa puna restrictii decat sa sezolve.'

'Tohänean Constantin '

2021-04-14 12:31:26


'O batjocură pentru companiile de transport ????\nAj dori ca ministru transportului să efectueze o cursă cu TIR-ul în postura de simplu angajat cu respectarea timpilor de condus si la finalul unei curse de București ,Brașov și retur cu descărcări, încărcări....\nCît timp a parcurs pentru o cursă si..\nCu cât poarte să-l plătească firma...în raport de consum ,timp si uzuri..?\n'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie