Curs BNR

1 EUR = 4.9265 RON

1 USD = 4.0823 RON

1 GBP = 5.7278 RON

1 XAU = 237.9383 RON

1 AED = 1.1114 RON

1 AUD = 3.1468 RON

1 BGN = 2.5189 RON

1 BRL = 0.7696 RON

1 CAD = 3.3657 RON

1 CHF = 4.4948 RON

1 CNY = 0.6324 RON

1 CZK = 0.1927 RON

1 DKK = 0.6625 RON

1 EGP = 0.2603 RON

1 HUF = 1.3792 RON

1 INR = 0.0555 RON

1 JPY = 3.7249 RON

1 KRW = 0.3604 RON

1 MDL = 0.2288 RON

1 MXN = 0.2028 RON

1 NOK = 0.4868 RON

1 NZD = 2.9214 RON

1 PLN = 1.0838 RON

1 RSD = 0.0419 RON

1 RUB = 0.0549 RON

1 SEK = 0.4839 RON

1 TRY = 0.4802 RON

1 UAH = 0.1478 RON

1 XDR = 5.8621 RON

1 ZAR = 0.2893 RON

Editia 7454 - 14 mai 04:44

TIR-urile, scoase de pe DN1, din 5 mai

Autor:

Publicat la 12 aprilie 2021

TIR-urile, scoase de pe DN1, din 5 mai

Podul de la Azuga, la situat la kilometrul 135 în judeţul Prahova, a fost construit în anii 20. CNAIR anunţă acum lucrări de reparaţii capitale începând de luni, 12 aprilie, până la jumătatea lunii decembrie. Pentru autovehiculele de până la 7,5 tone şi cele destinate transportului de persoane se va permite circulaţia pe un pod metalic provizoriu şi pe podul în lucru (n.r., aşadar fără semaforizare) cu patru etape de deviere. Traficul greu, de marfă, va fi însă deviat total pe DN 1A Ploieşti – Cheia – Săcele, începând din data de 5 mai, podul provizoriu, într-o curbă, fiind prea îngust pentru lungimea camioanelor.
În prezent, circulaţia camioanelor este permisă pe DN 1 Otopeni – Ploieşti – Braşov exclusiv pe timpul nopţii. „În urma analizei efectuate împreună cu Poliţia Rutieră şi autorităţile publice locale, pe perioada executării lucrărilor, tranzitarea punctului de lucru, pentru vehiculele având masa totală maximă admisă (MTMA) mai mare de 7,5 tone, cu excepţia celor destinate exclusiv transportului de persoane este interzisă”, precizează CNAIR, într-un comunicat de presă.
Contractul pentru reparaţii capitale la podul Azuga a fost semnat în urmă cu doi ani, dar lucrările au fost întârziate din cauza unor probleme legate de relocarea utilităţilor.
Restricţia de trafic greu care urmează să fie instituită pe DN 1 Valea Prahovei a fost subiectul unor discuţii destul de tensionate între Compania de Drumuri şi transportatorii rutieri. Practic, şoferii de camioane vor avea la dispoziţie o singură rută între Bucureşti şi Braşov, şi anume DN 1A, având în vedere că pe DN 73 Bucureşti – Piteşti – Braşov este restricţie de tonaj la podul de lângă Rucăr (Argeş), iar pe DN 10 Buzău – Braşov este interdicţie pentru camioane la Siriu (jud. Buzău) cu deviere tot pe DN 1 A Cheia – Săcele.
DN 1 A Cheia – Săcele este un drum mult mai greu, cu serpentine dificile şi carosabil mai îngust decât DN 1 Valea Prahovei.

+4 -0

Comentarii

'golban petru'

2021-04-16 10:47:59


'deci autocarul pote sa treaca dar camionul pe timp de noapte cand oricum harnici de la CNAIR dorm si nu lucreaza nu poate sa traverseze.este necesara o greva generala in transporturi.este mai usor sa puna restrictii decat sa sezolve.'

'Tohänean Constantin '

2021-04-14 12:31:26


'O batjocură pentru companiile de transport ????\nAj dori ca ministru transportului să efectueze o cursă cu TIR-ul în postura de simplu angajat cu respectarea timpilor de condus si la finalul unei curse de București ,Brașov și retur cu descărcări, încărcări....\nCît timp a parcurs pentru o cursă si..\nCu cât poarte să-l plătească firma...în raport de consum ,timp si uzuri..?\n'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional