Curs BNR

1 EUR = 4.9480 RON

1 USD = 5.0712 RON

1 GBP = 5.6665 RON

1 XAU = 270.7335 RON

1 AED = 1.3807 RON

1 AUD = 3.2654 RON

1 BGN = 2.5298 RON

1 BRL = 0.9364 RON

1 CAD = 3.6803 RON

1 CHF = 5.1139 RON

1 CNY = 0.7127 RON

1 CZK = 0.2015 RON

1 DKK = 0.6654 RON

1 EGP = 0.2590 RON

1 HUF = 1.1686 RON

1 INR = 0.0619 RON

1 JPY = 3.4931 RON

1 KRW = 0.3513 RON

1 MDL = 0.2594 RON

1 MXN = 0.2507 RON

1 NOK = 0.4657 RON

1 NZD = 2.8642 RON

1 PLN = 1.0250 RON

1 RSD = 0.0422 RON

1 RUB = 0.0867 RON

1 SEK = 0.4536 RON

1 TRY = 0.2734 RON

1 UAH = 0.1373 RON

1 XDR = 6.4929 RON

1 ZAR = 0.2806 RON

Editia 7794 - 05 oct 08:36

Stihl vrea să deschidă două locaţii tip flagship store în Braşov şi Râşnov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 10 noiembrie 2017

Stihl vrea să deschidă două locaţii tip flagship store în Braşov şi Râşnov

Stihl România a înregistrat o creştere a business-ului de 17%, la 9 luni şi anunţă un amplu program de dezvoltare a reţelei de parteneri.
„Suntem într-un proces masiv de extindere a reţelei noastre de distribuţie, la un nivel la care nu am mai fost până acum. Fără exagerare putem spune că avem loc pentru 100 de dealeri noi în reţea. Potenţialul de creştere pe acest tip de business, în format antreprenorial, este foarte mare, iar piaţa este pregătită pentru această dezvoltare. Chiar în acest moment ne aflăm într-un proces de recrutare de noi parteneri şi ne concentrăm pe persoane care vor să îşi dezvolte un business propriu în zona tehnică. Cu o investiţie minimă de 10.000 de euro îţi poţi începe activitatea într-un domeniu care aduce rezultatele scontate într-un timp scurt”, declară Ioan Mezei (foto), director general Stihl România.
În ultima perioadă distribuitorii Stihl au deschis 3 spaţii noi de tip flagship store la Bistriţa, Iaşi şi Oradea. „În această lună am deschis un magazin nou şi în Oradea, iar până la sfârşitul anului mai avem în vedere să deschidem încă 3-4 locaţii de acest tip la nivel naţional (Ștefăneşti Argeş, Râşnov, Braşov, Piteşti). Susţinerea investiţională a companiei pentru un astfel de spaţiu este de minim 50.000 de euro, la care se adaugă efortul investiţional al dealerului respectiv”, precizează Ioan Mezei.
Magazinele reprezentative Stihl – flagship stores –  au la bază un concept comercial unic pe piaţa motouneltelor, pe care compania l-a introdus în România în urmă cu aproape 3 ani. Până în prezent, la nivelul pieţei au fost configurate 49 astfel de spaţii, dintr-un total de peste 300 de magazine, care aparţin dealerilor.
Conceptul are în vedere desfăşurarea magazinului pe o suprafaţă de minim 70 de mp, configurate la nivel estetic după cele mai noi standarde comerciale, împreună cu amenajarea spaţiilor de service, toate cuprinse într-un concept asemănător cu standardele din industria auto.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional