Curs BNR

1 EUR = 4.9771 RON

1 USD = 4.6576 RON

1 GBP = 5.9174 RON

1 XAU = 347.5083 RON

1 AED = 1.2680 RON

1 AUD = 3.0788 RON

1 BGN = 2.5447 RON

1 BRL = 0.8685 RON

1 CAD = 3.3854 RON

1 CHF = 5.2114 RON

1 CNY = 0.6419 RON

1 CZK = 0.2011 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0976 RON

1 HUF = 1.2500 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9651 RON

1 KRW = 0.3364 RON

1 MDL = 0.2589 RON

1 MXN = 0.2503 RON

1 NOK = 0.4360 RON

1 NZD = 2.8549 RON

1 PLN = 1.1388 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0522 RON

1 SEK = 0.4422 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1145 RON

1 XDR = 6.1360 RON

1 ZAR = 0.2532 RON

Editia 8202 - 17 iun 03:51

Stihl vrea să deschidă două locaţii tip flagship store în Braşov şi Râşnov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 10 noiembrie 2017

Stihl vrea să deschidă două locaţii tip flagship store în Braşov şi Râşnov

Stihl România a înregistrat o creştere a business-ului de 17%, la 9 luni şi anunţă un amplu program de dezvoltare a reţelei de parteneri.
„Suntem într-un proces masiv de extindere a reţelei noastre de distribuţie, la un nivel la care nu am mai fost până acum. Fără exagerare putem spune că avem loc pentru 100 de dealeri noi în reţea. Potenţialul de creştere pe acest tip de business, în format antreprenorial, este foarte mare, iar piaţa este pregătită pentru această dezvoltare. Chiar în acest moment ne aflăm într-un proces de recrutare de noi parteneri şi ne concentrăm pe persoane care vor să îşi dezvolte un business propriu în zona tehnică. Cu o investiţie minimă de 10.000 de euro îţi poţi începe activitatea într-un domeniu care aduce rezultatele scontate într-un timp scurt”, declară Ioan Mezei (foto), director general Stihl România.
În ultima perioadă distribuitorii Stihl au deschis 3 spaţii noi de tip flagship store la Bistriţa, Iaşi şi Oradea. „În această lună am deschis un magazin nou şi în Oradea, iar până la sfârşitul anului mai avem în vedere să deschidem încă 3-4 locaţii de acest tip la nivel naţional (Ștefăneşti Argeş, Râşnov, Braşov, Piteşti). Susţinerea investiţională a companiei pentru un astfel de spaţiu este de minim 50.000 de euro, la care se adaugă efortul investiţional al dealerului respectiv”, precizează Ioan Mezei.
Magazinele reprezentative Stihl – flagship stores –  au la bază un concept comercial unic pe piaţa motouneltelor, pe care compania l-a introdus în România în urmă cu aproape 3 ani. Până în prezent, la nivelul pieţei au fost configurate 49 astfel de spaţii, dintr-un total de peste 300 de magazine, care aparţin dealerilor.
Conceptul are în vedere desfăşurarea magazinului pe o suprafaţă de minim 70 de mp, configurate la nivel estetic după cele mai noi standarde comerciale, împreună cu amenajarea spaţiilor de service, toate cuprinse într-un concept asemănător cu standardele din industria auto.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie