Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 01:53

Starbucks deschide a doua cafenea în Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 31 martie 2017

Alte două lanţuri de cafenele şi-au anunţat prezenţa în noul mall de la Hidromecanica, Tucano şi Gloria Jeans

Starbucks deschide a doua cafenea în Braşov

Starbucks va deschide a doua cafenea din Braşov anul viitor, în cadrul AFI Palace, mall-ul care se construieşte în locul fostei uzine Hiromecanica din Centrul Civic al Braşovului. Decizia celor de la Starbucks vine pe fondul faptului că prima cafenea Starbucks, cea din cadrul Coresi Shopping Resort, este una dintre cele mai bune din cadrul lanţului, ceea ce înseamnă că brandul a prins destul de bine la Braşov.
De asemenea, un alt brand adus  de cei de la Coresi la Braşov, Tucano, va deschide o a doua cafenea la Braşov în viitorul centru comercial din Centrul Civic, susţin surse de pe piaţa HoRECa.
Un al treilea lanţ de cafenele care va deschide o locaţie în viitorul mall este Gloria Jeans.
În România, cafenelele Starbucks sunt operate de grupul polonez Amrest, care a intrat în 2015 pe piaţa locală prin preluarea fran-ci-zei cafenelelor americane. Compania deţine franciza bran-dului american Starbucks pe şase pieţe, res-pectiv Germania, Polonia, Cehia, România, Ungaria şi Bulgaria.
Suprafaţa medie a unei cafenele Starbucks este de 170-180 de metri pătraţi, iar investiţia într-o singură unitate este cuprinsă între 350.000 şi 450.000 de euro, în funcţie de con-ceptul implementat. Mateusz Sielecki spune că, cel puţin deocamdată, se axează pe dez-voltarea cafenelelor de la zero şi nu se gân-deşte să achiziţioneze un lanţ local. De asemenea, compania nu are în plan să intro-ducă noi branduri ale AmRest pe piaţa lo-cală în perioada următoare.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie