Curs BNR

1 EUR = 4.9759 RON

1 USD = 4.6361 RON

1 GBP = 5.8194 RON

1 XAU = 345.2064 RON

1 AED = 1.2622 RON

1 AUD = 3.0287 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.9058 RON

1 CAD = 3.3885 RON

1 CHF = 5.0891 RON

1 CNY = 0.6404 RON

1 CZK = 0.1977 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2736 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9563 RON

1 KRW = 0.3359 RON

1 MDL = 0.2606 RON

1 MXN = 0.2729 RON

1 NOK = 0.4212 RON

1 NZD = 2.7588 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0496 RON

1 SEK = 0.4230 RON

1 TRY = 0.1434 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1122 RON

1 ZAR = 0.2481 RON

Editia 8173 - 30 apr 00:17

Şomajul tehnic, varianta „Electronic Covid”: Azi, prima zi de test pentru platforma creată de AJOFM

Autor: Petra VÂRLAN

Publicat la 01 aprilie 2020

În judeţul Braşov se estimează că peste 1.000 de firme vor aplica, începând de astăzi, pentru banii de la stat din care să-şi plătească angajaţii trimişi în şomaj

Şomajul tehnic, varianta „Electronic Covid”: Azi, prima zi de test pentru platforma creată de AJOFM
Pentru a veni în sprijinul agenţilor economici din judeţul Braşov care pot beneficia de subvenţia acordată de stat pentru a susţine şomajul tehnic al angajaţilor, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă (AJOFM) Braşov a pus la dispoziţia acestora o aplicaţie informatică. Acesta poate fi accesată pe site-ul Agenţiei şi sunt mai mulţi paşi ce trebuie urmaţi, pentru încărcarea în platforma PISA. Atenţie, aplicaţia generează formularele prevăzute de lege, anunţă reprezentanţii Agenţiei. Documentele pot fi încărcate din 1 aprilie. 
 
PAŞI DE ÎNCĂRCARE ŞOMAJ TEHNIC ÎN PLATFORMA PISA
1. Intraţi pe site-ul http://ajofm-bv.ro/, la secţiunea „şomaj tehnic”.
2. Aveţi generate deja credenţialele, anume: 
USER-UL este Codul Fiscal, (exemplu: cf=12345678) 
PAROLA este formată din primele 4 cifre ale Codului Fiscal;  (exemplu: 1234)
3. Se apasă butonul Verificare. 
4. Accesaţi secţiunea „şomaj tehnic”.
5. Se va deschide o fereastră în care veţi completa datele care lipsesc:  contul de bancă, banca la care este deschis, etc.
6. Alegeţi categoria de şomaj tehnic în care vă încadraţi 1 sau 2 (total sau parţial) 
7. Se apasă butonul Salvare (salvare informaţii introduse).
8. Înregistraţi fiecare persoană pentru care faceţi solicitarea cu datele pe care aplicaţia le cere: nume şi prenume, CNP, studii, urban/rural, salariul de bază corespunzător locului de muncă ocupat, numărul de zile, iar aplicaţia face automat calculul.
9. La final veţi genera lista cu persoanele pentru care faceţi solicitarea şi declaraţia administratorului/reprezentantului legal.
10. Se semnează electronic cu semnatură electronică extinsă de către administrator/reprezentantul legal cele două documente şi apoi se încarcă în format pdf înapoi în aplicaţie.
11. În cazul în care administratorul/reprezentantul legal nu deţine semnătura digitală extinsă, acesta poate să tipărească anexele, le semnează cu semnătura olografă (de mână), le scanează în format pdf şi le încarcă în aplicaţie.
 
Sute de teleffoane pe zi
AJOFM Braşov primeşte zilnic peste 200 de telefoane din partea firmelor braşovene care se interesează de modalităţile în care pot să îşi trimită angajaţii în şomaj tehnic pe perioada pandemiei de coronavirus, arată BizBrasov.ro. De asemenea, peste 115 au trimis e-mail-uri instituţiei pentru a se interesa care sunt aceste modalităţi. În total, peste 1.000 de agenţi economici s-au interesat de posibilităţile pe care le au la îndemână pentru a-şi proteja angajaţii prin aplicarea la ordonanţa care reglementează şomajul tehnic subvenţionat de stat pe perioada stării de urgenţă instituite în România, în contextul pandemiei Covid 19.
+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie