Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 05:37

Soluţie de avarie pentru tranzitarea drumului dintre Braşov şi Buzău. Cei care călătoresc cu microbuzul fac o „drumeţie” pe unul dintre viaductele şubrede

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 24 sepembrie 2019

Soluţie de avarie pentru tranzitarea drumului dintre Braşov şi Buzău. Cei care călătoresc cu microbuzul fac o „drumeţie” pe unul dintre viaductele şubrede

O soluţie mai puţin obişnuită a fost găsită de şoferii de microbuze care trebuie să treacă peste un viaduct ce trebuie reparat, pe DN 10, care face legătura între Braşov şi Buzău. Structura de rezistenţă este afectată, astfel că pe acolo mai pot trece doar vehiculele cu masă de cel mult 3,5 tone. Ca să nu depăşească limita, şoferii opresc la capătul podului, iar călătorii coboară şi trec pe jos. Microbuzele de persoane au o masă proprie de 3.140 de kg, astfel că pe lângă şofer, în maşină mai rămân doar cel mult doi pasageri, care nu se pot deplasa pe jos.
Primele probleme de pe Viaductul Giurca au apărut în luna aprilie a anului trecut, când în mijlocul acestuia a apărut o gaură foarte mare. Specialiştii spun că sunt probleme şi la structura de rezistenţă cel mai probabil cauzate de vibraţiile produse de maşinile de mare tonaj.
Reprezentanţii CNAIR spun că vor face o nouă analiză, pentru a vedea dacă limita de tonaj va putea fi mărită şi că anul viitor vor începe lucrările de reabilitare. „Urmează să intervenim acolo cu reparaţii mai ample, este vorba despre un proiect de şase milioane de lei, a fost deja semnat contractul pentru proiectare şi execuţie, iar în acest moment ne aflăm în faza de proiectare, apoi se va intra în faza de execuţie, care va presupune inclusiv înlocuirea plăcii de suprabetonare”, a explicat pentru Digi24 Alin Şerbănescu, purtător de cuvânt al CNAIR.
Viaductul Giurca nu e singura zonă cu probleme de pe DN10. Anul trecut, doar în judeţul Buzău au fost identificate 24 de puncte unde drumul s-a rupt din cauza alunecărilor de teren. Doar câteva au fost deja reabilitate, iar un alt punct critic, aflat în apropiere de acest viaduct este deja în lucru, circulaţia desfăşurându-se pe un singur sens, dirijată cu semafoare.

+2 -3

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie