Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 10:47

Sistem de camere „anti-vitezomani” pe DN 1

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 12 ianuarie 2016

Calcularea vitezei nu se va mai face pe baza undelor radar. Un nou soft stabileşte viteza reală în funcţie de rapiditatea cu care maşina trece dintr-un perimetru în altul.

Sistem de camere „anti-vitezomani” pe DN 1

Şoferii care se deplasează pe DN 1 vor avea parte de o surpriză care îi va face să fie mai atenţi la micile „trucuri” precum alternarea ritmului de deplasare, creşterea vitezei în zonele neacoperite de camere fixe, respectiv revenirea la valorile legale în apropierea acestora. Astfel, calcularea vitezei se va face fără folosirea undelor radar, noile camere instalate urmând a ţine cont exclusiv de timpul în care este parcursă distanţa dintre ele. Potrivit autoexpert.ro, computerul împarte imaginile capturate de camerele video în mai multe perimetre şi stabileşte viteza reală în funcţie de rapiditatea cu care maşina trece dintr-un perimetru în altul. Softul poate detecta inclusiv alte abateri de la Codul Rutier, depăşiri pe linia continuă etc. Numărul exact de camere radar suplimentare montate pe DN1 (aferente noului sistem de monitorizare a traficului) nu a fost comunicat oficial, cuantumul lor fiind, însă, estimat în prezent la 59. Densitatea acestora ar putea ajunge în viitor la 1 cameră/5 km, pe sectorul de drum dintre Bucureşti şi Azuga. Cel mai aglomerat drum din ţară devine, astfel, şi cel mai monitorizat din România. Proiectul nu este încă 100% funcţional, aflându-se pentru moment în faza probelor metrologice. 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie