Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 26 februarie 2021
Paradisul Acvatic, singurul parcul de distracţii acvatic din municipul Braşov, a avut pierderi de 3,5 milioane de lei din cauza pandemiei, perioadă în care acesta nu a funcţionat, ne-a declarat Dumitru Ioan Puchianu, proprietarul complexului. „Încerc să amân la plată creditele şi voi plăti dobândă la dobândă”, a mai precizat omul de afaceri.
Firma Dip&Gip a demarat în 2019 extinderea complexului cu o nouă zonă de agrement de peste 4.500 de metri pătraţi, proiect care necesită investiţii de 1,5 milioane de euro. Noile bazine, tobogane, vestiare, chioşcuri, dar şi alte amenajări ar urma să se construiască pe o suprafaţă de 4.570 de mp, suprafaţa desfăşurată a construcţiilor urmând să fie de 4.623 mp.
Paradisul Acvatic este una dintre principalele atracţii de agrement din judeţul Braşov, ajungând la un număr de 340.000 de vizitatori anual. Parcul se întinde în prezent pe o suprafaţă de 30.000 de metri pătraţi, a fost înfiinţat în 2007, în urma unei investiţii de 12 milioane de euro, din care 10 milioane de euro au fost credite bancare. (BizBrasov.ro)
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu