Curs BNR
1 EUR = 4.9764 RON
1 USD = 4.6687 RON
1 GBP = 5.8125 RON
1 XAU = 357.7647 RON
1 AED = 1.2712 RON
1 AUD = 2.9982 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8906 RON
1 CAD = 3.3943 RON
1 CHF = 5.1404 RON
1 CNY = 0.6447 RON
1 CZK = 0.1970 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0966 RON
1 HUF = 1.2610 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0228 RON
1 KRW = 0.3383 RON
1 MDL = 0.2591 RON
1 MXN = 0.2704 RON
1 NOK = 0.4231 RON
1 NZD = 2.7527 RON
1 PLN = 1.1514 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4259 RON
1 TRY = 0.1438 RON
1 UAH = 0.1172 RON
1 XDR = 6.1447 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 06 ianuarie 2017
Serviciul a fost înfiinţat anul trecut şi din cele 18 posturi, 17 sunt ocupate
Primăria Braşov postat pe site-ul instituţiei anunţul de angajare pentru funcţia de director al Serviciului Salvamont, structură ce a fost înfiinţată anul trecut, printr-o hotărâre de Consiliului Local Braşov. Angajaţii acestui serviciu trebuie să gestioneze situaţiile de urgenţă din zonele muntoase aparţinând municipiului. Pentru această activitate, în organigrama Salvamontului Primăriei Braşov au fost prevăzute 18 posturi, dintre care 17 sunt deja ocupate, vacant fiind doar cel de director.
Conform anunţului postat pe site-ul Primăriei Braşov, dosarele de candidatură se pot depune până în data de 10 ianuarie, urmând ca în data de 18 ianuarie, ora 10.00 să se desfăşoară proba scrisă, ultima probă fiind interviul, care se va desfăşura la o dată anunţată ulterior.
Pentru a putea ocupa funcţia de director, candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, să aibă vechime în specialitatea studiilor absolvite de minim 3 ani, să aibă masterat sau cursuri postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare funcţiei şi competenţe manageriale, respectiv „capacitate de a organiza, coordona, conduce şi controla activitatea, competenţă decizională, capacitate de analiză şi sinteză, capacitate de a lucra în echipă, abilităţi de mediere şi negociere, obiectivitate în apreciere, adaptabilitate, spirit de echipă”.
Serviciul Public Local Salvamont, aflat sub autoritatea Consiliului Local Braşov, a fost înfiinţat în urma unei decizii a Camerei de conturi Braşov, municipalitatea fiind obligată să înfiinţeze o structură proprie de salvamont, cu o organigramă, un regulament şi un buget propriu. Până anul trecut, serviciile au fost asigurate de Regia Publică a Pădurilor „Kronstadt”, toate cheltuielile fiind acoperite din bugetul regiei.
Conform autorităţilor, anual au loc, în medie, 420 pe acţiuni de salvare în zona montană a municipiului, cele mai multe înregistrându-se iarna, îndeosebi în Poiana Braşov.
nu este nici un comentariu
R.I.A.L. S.R.L., cu sediul în Braşov, str. Al. I. Cuza nr. 29, tel. 0268-418173, fax 0268-471896, e-mail office@rialbv.ro, organizează în data de 15.05.2024, ora 10,00, licitaţie[...]
2024-04-23 citeste mai multDecizia va fi luată joi, de Consiliul Local
2024-04-23 citeste mai multEl îşi aşteaptă decizia de numire în funcţie
2024-04-23 citeste mai multLucian Pătraşcu, preşedintele Organizaţiei PSD Municipiul Braşov şi candidatul PSD la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean Braşov a prezentat luni, 22 aprilie, primii şase candidaţi[...]
2024-04-23 citeste mai multSilviu Leahu, un locuitor al cartierului Şchei din Braşov, ne-a remis o scrisoare deschisă pe care o redăm mai jos, fără a interpreta textul autorului (doar intertitlurile aparţin redacţiei): Noi[...]
2024-04-22 citeste mai mult
Adaugă un comentariu