Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 09:20

Service-ul Allview trimite tabletele clienţilor mai rău decât le-a primit

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 17 martie 2014

În goana după cotă de piaţă şi după imagine, braşovenii de la Allview se poticnesc la lucrurile de fineţe, cum ar fi rezolvarea problemelor clienţilor

Săptămâna trecută, un ieşean a avut surpriza să primească o tabletă trimisă în service cu multiple zgârieturi şi cu urme de şurubelniţă. Ieşeanul cumpărase tableta în decembrie 2013 de pe site-ul Koyos.ro. Deoarece aceasta avea defecte, a fost trimisă în service pe data de 7 ianuarie, unde a primit răspuns că problema se remediase, dar aceasta a reapărut. „Tableta a ajuns la mine cu multiple zgârieturi şi urme de şurubelniţă. Au fost înştiinţaţi telefonic despre acest aspect. Acum, am solicitat să îmi remedieze defectul şi, după multiple telefoane şi email-uri, am fost direcţionat spre producătorul tabletei”, a spus ieşeanul. Produsul a fost recepţionat în service IT&S şi redirecţionat către service-ul autorizat Allview, din Braşov. Intervenţiile în perioada de garanţie a produsului şi postgaranţie sunt efectuate de service-ul Allview. 
După ce a văzut că nu are cu cine se înţelege, iar produsul achiziţionat a ajuns într-o stare mai jalnică decât îl trimisese în service, clientul s-a decis să ceară ajutorul celor de la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Iaşi (CJPC). În urma ping-pong-ului instituţional, ieşeanul a fost pasat către CJPC Braşov. Numai că aproape toţi angajaţii instituţiei erau plecaţi să descopere depozitul de carne sigilată de către cei de la DSVSA, motiv pentru care nu s-au putut deplasa la sediul producătorilor de Allview, braşovenii de la Visual Fan. 
Contactaţi telefonic, după îndelungi insistenţe au răspuns şi cei de la service-ul menţionat, care au refuzat să facă însă orice comentariu. „Relaţii cu mass-media oferă doar directorul, care momentan nu este în firmă. Nu vă pot da niciun număr de-al dumnealui”, a spus angajatul Visual Fan care a răspuns la telefon. 
 
+0 -0

Comentarii

mircea

2014-03-18 19:45:10


experianta a fost crunta in momentul in care am apelat la acest service...degeaba investesc in imagine cand serviceul este praf

Balazs Horatiu

2014-03-17 07:26:37


Omul atit a platit atit a primit .El si-a asumat acest risc cind a platit 300 Ron pe o tableta pe care mari producatori o scot pe piata la 700 Ron. Cine ar vedea sediul din Brasov ar intelege de fapt ce este cu aceasta firma .

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie