Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 03:13

Selgros: Proiectul „Bistro Gourmet” de la Braşov, extins şi la Bucureşti

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 25 ianuarie 2019

Selgros: Proiectul „Bistro Gourmet” de la Braşov, extins şi la Bucureşti

Executivul austriac Robert Hellwagner a devenit CEO al Selgros România din vara lui 2018, înlocuindu-l pe braşoveanul Alexandru Vlad, unul dintre cei mai cunoscuţi şi longevivi executivi locali.
„Ambiţia noastră este de a fi prima opţiune pentru gastronomi, revânzători şi orice alte companii sau instituţii. Ne adaptăm constant sortimentaţia, astfel încât să putem deservi toate segmentele de clienţi targetaţi. Introducerea mărcii proprii Transgourmet (Economy, Quality, Premium) şi lansarea segmentului de prim preţ la raft, respectiv gama exclusivă de produse entry level Top Seller, fabricate exclusiv în România, fac dovada acestui fapt”, spune Robert Hellwagner.
Selgros a fost până recent singura reţea din comerţul modern care nu avea marcă proprie. De asemenea, comerciantul a intrat în „horă” şi în ceea ce priveşte produsele „made in Romania”, un pariul al mai multor jucători care vin astfel să confirme interesul consumatorilor pentru bunuri şi mărci locale.
„În ceea ce priveşte relaţia noastră cu clienţii din HoReCa, această devine mai puternică, prin oferirea de soluţii şi servicii personalizate. Un element important al strategiei noastre de dezvoltare este distribuţia. În prezent ne deservim clienţii prin intermediul a 19 puncte de distribuţie poziţionate strategic pentru a acoperi aproape întreg teritoriul ţării şi lucrăm la optimizarea proceselor aferente acestui serviciu”. Punctele de distribuţie reprezintă zone special amenajate în magazinele comerciantului.
„În 2018 am iniţiat proiecte care să consolideze şi mai mult conceptul nostru de club al profesioniştilor şi pasionaţilor de gastronomie. În anul care tocmai s-a încheiat am deschis, în incinta magazinului din Braşov, Bistro Gourmet, ai cărui clienţi se pot bucura de live-cooking şi pot descoperi ce poate fi preparate cu produsele achiziţionate din magazinele noastre”. Având în vedere rezultatele acestui proiect pilot, în 2019 compania va deschide un al doilea bistro la Bucureşti.
Selgros, companie cu sediul central la Braşov, are în România 22 de magazine de tip cash & carry şi afaceri de 3,6 mld. lei în 2017.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie