Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 06:58

Scădere consistentă a numărului de turişti moldoveni în destinaţiile din România, cu 25-30%

Autor:

Publicat la 11 ianuarie 2016

Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din Romania ( FAPT) şi Federaţia de Promovare a Turismului din Moldova (FPTM) - organizaţii Partenere oficial prin Alianţa semnată la 12 noiembrie 2015 - anunţă scăderea cu 25-30% a numărului de turişti moldoveni care s-au aflat în vacanţă în destinaţiile din România pentru petrecerea sărbătorilor de rit vechi, potrivit unui comunicat al federaţiilor citat de Agerpres. „Estimăm prezenţa a circa 11 - 12.000 turişti moldoveni în staţiunile montane din România în intervalul 1 decembrie -10 ianuarie 2015. Topul preferinţelor turiştilor moldoveni situează staţiunile româneşti: Poiana Braşov, Predeal, Sinaia pe primele trei poziţii, imediat după acestea însă urmează destinaţii ca Bansko (Bulgaria), Viena (Austria), Cortina D'Ampezzo (Italia), şi se constată revenirea cererii către Bucovel (Ucraina), datorită preţurilor scăzute şi ofertelor promovate în Republica Moldova", se arată în comunicat.
Potrivit federaţiilor, cauzele acestei scăderi consistente cu privire la vacanţele în România sunt legate de accentuarea crizei politice şi economice din Moldova ( care a redus cererea de vacanţe pentru moldoveni), de liberalizarea circulaţiei turistice pentru cetăţenii moldoveni (care pot călători în UE fără viză, ceea ce i-a determinat să aleagă şi alte destinaţii europene, în afară de România) , dar mai ales de absenţa promovării României ca destinaţie în Moldova.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie