banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8760 - 05 oct 20:50

Salariul minim va fi renegociat după alegerile locale

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 19 noiembrie 2007

Ministrul Muncii, Familiei și Egalității de Șanse, Paul Păcuraru (foto), a anunțat, la finele săptămânii trecute, că salariul minim pe economie va fi renegociat pentru cel de-al doilea semestru al anului viitor, în funcție de evoluția economică a României

Ministrul Muncii, Familiei și Egalității de Șanse, Paul Păcuraru (foto), a anunțat, la finele săptămânii trecute, că salariul minim pe economie va fi renegociat pentru cel de-al doilea semestru al anului viitor, în funcție de evoluția economică a României. „La negocieri nu am putut ridica nivelul peste valoarea de 500 de lei, dar am convenit cu sindicaliștii că, dacă România va înregistra o creștere economică susținută în prima jumătate a lui 2008, în al doilea semestru am putea ridica salariul minim, chiar dacă, în mod normal, aceste discuții se poartă la sfârșit de an”, a arătat Păcuraru. Guvernul a convenit recent cu patronatele și sindicatele un salariu minim unic de 500 de lei (aproximativ 150 de euro) pentru anul 2008. Salariul minim ar putea crește anul viitor, la rectificările bugetare, și peste acest nivel, până la 540 de lei, cât doresc sindicatele, dacă rezultatele economice vor permite acest lucru, a spus Păcuraru. În prezent, în România există două salarii minime pe economie, salariul negociat în contractul colectiv de muncă (CCM) de 440 de lei și salariul garantat în plată, prin Hotărâre de Guvern, de 390 de lei. Față de salariul minim garantat în plată, nivelul convenit pentru 2008 este mai mare cu 28%. În proiectul de buget pentru 2008, Guvernul a propus, inițial, un salariu minim de 450 de lei, iar oferta patronatelor pentru anul viitor era de 480 de lei.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie