Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 24 august 2020
Retailerul israelian Sabon, preluat de francezii de la Yves Rocher, va ajunge la 18 magazine în România, după ce va deschide unitatea din Braşov, în octombrie. Reţeaua de cosmetice aşteaptă o stabilizare a economiei înainte de a se extinde pe alte pieţe din Europa, mizând, însă, pe vânzările online, care au reprezentat, în perioada critică a pandemiei, 70% din cifra de afaceri.
Sabon va deschide un nou magazin în AFI Braşov în luna octombrie, ajungând, astfel, la 18 magazine. În prezent, Sabon are în ţară un magazin online şi 17 magazine fizice în Bucureşti, Cluj-Napoca, Galaţi, Ploieşti, Constanţa, Iaşi, Timişoara şi Sibiu. În Bucureşti sunt 8 magazine Sabon, amplasate în principalele mall-uri.
„Continuăm cu deschiderea unui nou magazin la Braşov, conform contractului semnat în 2019, însă am amânat deschiderea celui de-al patrulea magazin în Praga şi deschiderea primului magazin în Bratislava. Aşteptăm, desigur, să întrevedem o stabilizare a situaţiei înainte de a continua expansiunea în Europa Centrală şi de Est”, spune Lupaşcu.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu