Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 07:06

S-a decis, scumpire de 60% la RATBV: 4 lei, 60 de minute

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 30 ianuarie 2023

Abonamentele scad la 80 de lei pe lună - municipiul Braşov, 150 lei/lună – inclusiv liniile metropolitane

S-a decis, scumpire de 60% la RATBV: 4 lei, 60 de minute

Adunarea Generală a membrilor Asociaţiei Metropolitane pentru Dezvoltarea Durabilă a Transportului Public (AMDDTP) a decis vineri, 27 ianuarie, unificarea tarifelor pe liniile de transport public în comun asigurate de RATBV. Astfel, începând din 24 februarie, costul unei călătorii urbane cu autobuzul RATBV va creşte de la 2,5 la 4 lei (majorare de 60%). Cei mai câştigaţi din această decizie de unificare ies cei care urcă frecvent în Poiana Braşov, în acest caz costul unei călătorii scăzând de la 6 lei la 4 lei.
În acelaşi timp, asociaţii AMDDTP Braşov au decis reducerea costurilor abonamentelor, atât cel din cadrul municipiului Braşov – de la 85 la 80 de lei pe lună, cât şi cel metropolitan, de la 195 la 150 de lei pe lună. Motivul este fidelizarea călătorilor şi creşterea atractivităţii transportului public în comun, au declarat pentru BizBraşov.ro surse din cadrul asociaţiei. Astfel, ar urma să crească numărul celor care îşi vor achiziţiona titluri de călătorie şi va scădea numărul celor care circulă fraudulos.
Totodată, durata unei călătorii va creşte de la 50 la 60 de minute, pentru a putea asigura legătura dintre liniile de transport urban şi cele metropolitane.
Foarte interesant este că, potrivit unui studiu realizat de RATBV, în acest moment 30 – 40% din totalul celor care folosesc transportul public în comun nu achiziţionează niciun titlu de călătorie – bilet sau abonament. Adică sunt blatişti.
În plus, potrivit unor informaţii interne care au stat la baza propunerii de unificare a tarifelor metropolitane, costul real al unei călătorii, pentru ca societatea de transport să fie rentabilă, este de 7,6 lei, diferenţa de costuri fiind asigurată de subvenţii de la administraţia locală.

Comentarii

'Ceciliu'

2023-02-02 14:43:26


'Da dacsa faca si bilet de 1 singur drum.'

'Cetățean '

2023-01-30 18:38:58


'De ce nu e rentabil? Pentru că blatiștii\"colorați\" și boschetarii care dorm în autobuze nu sunt amendați. Controlorii nu au curaj. Să fie însoțiți de politia locală. Și așa primesc bani de la primărie pt statul la STAT.'

'Bzz'

2023-01-30 18:14:09


'Cum o sa scadă numărul celor care circula fraudulos ? Prin scumpirea biletelor !!!'

'Antonov'

2023-01-30 15:04:09


'Dar despre pensionari nu se zice nimic Ei cat vor platii ,merg gratis? Rusine !'

'Willy'

2023-01-30 13:23:19


'De pe strada N. Labis si pana in Livada sunt 5 km. La un consum de 7 la 100 si benzina 8 lei reiese ca drumul te costa cu masina 2,8 lei. Fata de 4 lei o calatorie. 5 persoane in masina tot 2,8 lei ii costa. Fata de 20 de lei cu RAT. Merg 5 persoane cu RAT pana in livada, dus-intors egal 40 de lei. Cu masina, 2 ori 2,8 lei + parcare 2 ore ori 3 lei = 6 lei deci total nici 12 lei. Avantaj auto personal. De 20 de lei mergi cu masina ca boierul 5 persoane dus-intors si platesti si parcare 5 lei. La vara cu trotineta userista cad socotelile astea. Cel putin la aia cu conditie fizica buna. Ca nu vad pe toata lumea umbland cu trotineta. Le ajunge oamenilor ca le ocolesc si le sar.'

'Olaru'

2023-01-30 11:41:29


'La pensionari nu va fi gratis că în alte orașe.Nu vă gândiți deloc lapte spionați?'

'Cineva'

2023-01-30 08:32:20


'Nu inteleg de nu crestem preturile la bilete cate 50 bani pana la 1 leu pe an in asa fel incat impactul sa fie mai mic. In afara de calcule politice ieftine de stanga nu are nici un sens sa ti preturile fixe ani de zile si deodata sa le cresti pana la 50%. Iar economic sa nu mai vorbim pentru ca de fapt creste subventia si se iau bani din partea de investitii, prin urmare tot noi platim aceste preturi fixe fara un fundament economic.'

'Gogu'

2023-01-30 08:28:40


'Exagerări, scumpiri, minciuni !'

'Ionescu '

2023-01-30 05:42:55


'60% crestere a pretului ? Sunteti normali la cap ? Adio ratbv, merg cu masina, e mai ieftin.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie