Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 22 august 2017
România se află pe locul 15 în Uniunea Europeană în funcţie de capacitatea turistică, cu 326.098 de paturi disponibile în hoteluri şi alte unităţi de cazare în 2016, fiind în urma Ungariei şi Bulgariei, arată datele publicate luni de biroul european de statistică Eurostat.
Numărul paturilor disponibile în unităţi de cazare din România a crescut uşor faţă de nivelul de 325.841 înregistrat în 2015, dar cu toate acestea România a coborât anul trecut faţă de Bulgaria, care a înregistrat o creştere de la 322.465 de paturi la 328.364, scrie News.ro. Ungaria dispunea anul trecut de 446.400 de paturi în hoteluri şi alte unităţi de cazare turistică, în creştere de la 440.449 de paturi în 2015.
La nivelul Uniunii Europene, numărul paturilor aflate la dispoziţia turiştilor era în 2015, an pentru care sunt disponibile cele mai recente date, 31,17 milioane. Pe primul loc în UE, în 2015 şi 2016, se află Franţa, cu 5,133 milioane de paturi, urmată de Italia, cu 4,94 de paturi în 2016 (4,87 milioane în 2015) şi Spania, cu 3,515 milioane paturi (3,526 milioane în 2015).
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu