Curs BNR

1 EUR = 4.9484 RON

1 USD = 4.2646 RON

1 GBP = 5.8523 RON

1 XAU = 244.4451 RON

1 AED = 1.1610 RON

1 AUD = 3.1622 RON

1 BGN = 2.5301 RON

1 BRL = 0.7734 RON

1 CAD = 3.4531 RON

1 CHF = 4.6171 RON

1 CNY = 0.6630 RON

1 CZK = 0.1948 RON

1 DKK = 0.6651 RON

1 EGP = 0.2713 RON

1 HUF = 1.3760 RON

1 INR = 0.0568 RON

1 JPY = 3.7293 RON

1 KRW = 0.3603 RON

1 MDL = 0.2467 RON

1 MXN = 0.2074 RON

1 NOK = 0.5067 RON

1 NZD = 3.0064 RON

1 PLN = 1.0828 RON

1 RSD = 0.0421 RON

1 RUB = 0.0599 RON

1 SEK = 0.4938 RON

1 TRY = 0.4618 RON

1 UAH = 0.1588 RON

1 XDR = 6.0191 RON

1 ZAR = 0.2897 RON

Editia 7562 - 19 oct 06:22

Rețeaua Profi se extinde cu magazine City în cartiere

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 22 decembrie 2012

De asemenea, vor fi deschise și magazine Loco la sate Foto: CONCURENȚĂ MARE PE SEGMENTUL „MAGAZINUL DE LA BLOC. Pe segmentul magazinelor mici, care pot fi așezate la parterul blocurilor, magazinele City se vor bate cu Shop&Go (Mega Image), La Doi Pași (franciza Metro Cash & Carry) și cu unitățile de cartier ale micilor antreprenori

Rețeaua Profi se extinde cu magazine City în cartiere De asemenea, vor fi deschise și magazine Loco la sate Foto: CONCURENȚĂ MARE PE SEGMENTUL „MAGAZINUL DE LA BLOC. Pe segmentul magazinelor mici, care pot fi așezate la parterul blocurilor, magazinele City se vor bate cu Shop&Go (Mega Image), La Doi Pași (franciza Metro Cash & Carry) și cu unitățile de cartier ale micilor antreprenori. Lanțul de magazine Profi, controlat de fondul polonez de investiții Enterprise Investors, va deschide anul viitor cel puțin 45 de unități noi, păstrând astfel ritmul de extindere din 2012. Profi se pregătește să dezvolte anul viitor rețeaua până la aproape 200 de magazine la nivel național, în contextul în care oficialii companiei spun că încă mai există loc de expansiune. Mai mult, retailerul va lansa două noi formate de comerț prin care va ataca segmentul magazinelor de proximitate din mediul urban, pe de-o parte, precum și piața din mediul rural. „Vom termina anul viitor cu 45 de magazine mai mult decât vom avea la finalul lui 2012. Continuăm să ne extindem agresiv nu doar anul viitor, ci și în anii care vor urma. O să și închidem unități neperformante, însă ritmul va fi mult mai lent decât cel al deschiderilor”, spune Pawel Musial, polonezul aflat la conducerea Profi. „Lăsăm fiecare magazin să funcționeze o vreme, însă dacă vedem că nu performează la parametrii normali, închidem. De asemenea, sunt unități foarte vechi pe care le relocăm în spații mai bune”, a adăugat acesta. În ceea ce privește deschiderile viitoare, Musial spune că se uită atât la zona rurală, cât și la cea urbană, atât la orașele mari, cum este cazul Capitalei, cât și la cele de doar câteva mii de locuitori. „Deschidem unde e nevoie. Inițial spuneam că nu ne uităm la localitățile cu mai puțin de 5.000 de locuitori, însă am avut și excepții. Am găsit o localitate mică însă care era înconjurată de cinci sate, iar împreună aveau o populație mai mare decât limita pe care ne-o impuseserăm.” După ce a „atacat” puternic zona urbană, lanțul de supermarketuri de proximitate Profi se uită acum și la mediul rural, despre care Pawel Musial spune că oferă o serie de oportunități încă neexploatate. „Trebuie să fim însă echilibrați în dezvoltare. De aceea vom lansa anul viitor două formate noi de magazine - City și Loco. City va fi replica Profi pe format mai mic, iar Loco va fi o replică a magazinelor care se găseau anterior la sate și care vindeau toate produsele necesare vieții în mediul rural, printre care sape și lopeți”. Primul magazin City a fost deja deschis la Timișoara, orașul unde își are sediul compania. Anul viitor se vor mai deschide câteva, însă numărul acestor magazine va fi net inferior supermarketurilor clasice noi. Unitățile City au o suprafață netă de 180 mp și vând în special produse proaspete. „Sunt magazine destinate cumpărăturilor rapide, un loc de unde oamenii își pot cumpăra produse de bază, dulciuri și câteva produse premium”. De cealaltă parte, cel mai mare magazin Profi are 1.000 de metri pătrați. În ceea ce privește formatul Loco, magazinele vor fi aprovizionate atât cu produse alimentare de bază, cât și cu produse non-food specifice vieții la sate. „Vor exista și produse alimentare, însă mai puține pentru că anumite produse, precum ouă sau lapte, există din producția proprie.”
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional