Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 04:35

Reţeaua „La Doi Paşi” este tot mai restrânsă la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 08 mai 2015

Reţeaua „La Doi Paşi” este tot mai restrânsă la Braşov
Grupul german Metro Cash&Carry mai deţine o reţea de doar 30 de magazine în Braşov, după ce în urmă cu doi ani aceasta ajunsese la peste 40 şi anunţa o extindere de amploare. Şi la nivel naţional, reţeaua s-a restrâns la 500 de magazine, după ce în urmă cu doi ani avea aproximativ 700. 
Totuşi, oficialii companiei spun  că în continuare franciza LaDoiPaşi este o direcţie strategică şi au în plan dezvoltarea reţelei de magazine. Mai mult, comerciantul german care a deschis porţile comerţului modern din România în 1996 a inaugurat primul magazin propriu sub brandul LaDoiPaşi la finalul anului trecut, făcându-şi astfel intrarea pe segmentul comerţului cu amănuntul. Activitatea principală a Metro Cash&Carry atât în România, cât şi la nivel mondial este comerţul cu ridicata. Astfel, spre deosebire de lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de tip discount care se adresează clientului final, magazinele Metro Cash&Carry au clienţi în special persoane juridice, respectiv mici magazine alimentare, restaurante sau cafenele.
„Magazinul deschis în decembrie este un model pentru dezvoltarea viitoare. Magazinele în franciză reprezintă pentru noi o direcţie strategică. Am avut o dezvoltare accelerată iniţial, dar apoi numărul de magazine a scăzut. Am învăţat însă din greşeli”, spune Olaf Koch, CEO-ul grupului german Metro.
Afacerile Metro Cash&Carry România au coborât la 909 milioane de euro în anul financiar 2013-2014, cu 7% sub nivelul din anul anterior, potrivit raportului anual al companiei. Astfel, businessul comerciantului german a continuat să scadă, afectat atât de criza financiară izbucnită în 2009, cât şi de expansiunea agresivă a retailerilor moderni.
În cei 18 ani de prezenţă a retailerilor internaţionali din comerţul tradiţional au dispărut circa jumătate dintre magazine, acestea fiind clienţii Metro Cash&Carry. Astfel, dispariţia a 70.000-80.000 de mici comercianţi s-a văzut şi în cifra de afaceri a Metro Cash&Carry, care în 2007 era de peste 1,7 mld. euro, aproape dublă faţă de cea din 2014. Pentru a stopa scăderea businessului germanii au lansat în primăvara lui 2012 programul de franciză LaDoiPaşi. Totuşi, acest program nu a avut încă un impact pozitiv asupra cifrei de afaceri.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie