Curs BNR

1 EUR = 4.9726 RON

1 USD = 4.5313 RON

1 GBP = 5.7463 RON

1 XAU = 296.8710 RON

1 AED = 1.2339 RON

1 AUD = 3.0003 RON

1 BGN = 2.5424 RON

1 BRL = 0.9302 RON

1 CAD = 3.3338 RON

1 CHF = 5.1634 RON

1 CNY = 0.6357 RON

1 CZK = 0.2047 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.1466 RON

1 HUF = 1.3150 RON

1 INR = 0.0544 RON

1 JPY = 3.0662 RON

1 KRW = 0.3506 RON

1 MDL = 0.2543 RON

1 MXN = 0.2641 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7852 RON

1 PLN = 1.1455 RON

1 RSD = 0.0424 RON

1 RUB = 0.0510 RON

1 SEK = 0.4374 RON

1 TRY = 0.1566 RON

1 UAH = 0.1245 RON

1 XDR = 6.0543 RON

1 ZAR = 0.2445 RON

Editia 8075 - 29 noi 21:43

Relaţia Aeroportului Braşov - ROMATSA, mai tulbure decât pare

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 08 noiembrie 2023

Reprezentantul ROMATSA din CA-ul aeroportului a încercat să îl demită pe Alexandru Anghel. Directorul AIBG aşteaptă şi acum o adresă oficială privind programul de 16 ore al aeroportului

Relaţia Aeroportului Braşov - ROMATSA, mai tulbure decât pare

Chiar dacă până acum lăsau de înţeles că formează o echipă, directorul Aeroportului Internaţional Braşov – Ghimbav, Alexandru Anghel, are o relaţie tensionată cu reprezentantul ROMATSA din Consiliul de Administraţie al aeroportului, Daniel Micu. De altfel, acesta din urmă chiar a avut o tentativă de demitere a lui Anghel, care, însă, a eşuat.
Mai exact, Alexandru Anghel ne-a declarat că „în urmă cu o săptămână au încercat să mă destituie. În primă fază, domnul Micu m-a propus să demisionez, lucru pe care nu l-am acceptat. A urmat o tentativă prin Consiliul de Administraţie, însă nu s-a ajuns la vot, după ce le-am demonstrat că procedura este ilegală. Nu exista o convocare, nu erau documente justificative. În timpul şedinţei a vorbit domnul Micu. Nici măcar nu am fost lăsat să vorbesc, când domnul Micu a cerut să se voteze. În acel moment, ceilalţi membri ai consiliului au constatat că nu este în regulă, astfel că procedura nu a fost finalizată”, a spus Anghel.

Ce i s-a reproşat directorului Aeroportului
Alexandru Anghel ne-a declarat un reproş care i s-a adus a fost că nu a făcut parcarea funcţională. „Mi s-a spus că în acest fel am adus un prejudiciu aeroportului. Eu am recepţionat parcarea nefuncţională şi a fost nevoie de o rescriere a programelor informatice, pentru a se putea face tranzacţiile. Apoi, mi s-a reproşat că nu funcţionează staţiile de încărcare a maşinilor electrice. Şi acum încercăm să procurăm nişte componente din China, pentru a le putea pune în funcţiune”, a spus Anghel.
„Încă din luna iunie le-am transmis adrese prin care am solicitat prelungirea programului”.
De asemenea, directorul a ridicat şi problema programului şi a certificării aeroportului, astfel încât să fie permisă aterizarea în condiţii de vizibilitate redusă.
„Documentaţiile pentru certificare sunt plecate la ROMATSA de mai bine de o lună şi jumătate. De asemenea, pentru extinderea programului am transmis numeroase adrese, la care, fie nu am primit răspuns, fie mi s-a răspuns într-un mod pe care nu vreau să îl comentez. Încă din luna iunie le-am transmis adrese prin care am solicitat prelungirea programului aeroportului. În schimb, au apărut declaraţii în presă prin care cei de la ROMATSA au spus că programul nu a fost prelungit pentru că nu a vrut directorul”, a continuat Anghel.
Pa mai mult, el a menţionat că în acest moment nu există un document oficial care să ateste faptul că din 15 ianuarie 2024 programul Aeroportului Internaţional va fi de 16 ore. „Nu am primit un document oficial în acest sens, chiar dacă l-am solicitat. Deocamdată, este doar o minută a unei şedinţe”, a mai spus Anghel.
Nu în ultimul rând, Anghel a spus că, în mod normal, „ar trebui ca toţi să fim egali şi să lucrăm în interesul pasagerilor şi a companiilor aeriene. Cel puţin eu aşa am procedat. Am gândit schema de extindere a programului în urma consultărilor cu operatorii”.
Aeroportul Internaţional Braşov – Ghimbav este singurul din ţară care a fost dotat cu infrastructura necesară dirijării zborurilor de către administraţia judeţeană nu de către ROMATSA, aşa cum s-a întâmplat în cazul altor aeroporturi.

+3 -9

Comentarii

'Robert'

2023-11-11 20:22:30


'Problema este ROMATSA, nu directorul, acesta a incercat sa faca lucrurile cat mai corect si transparent. Nu poti evalua un aeroport in 6 luni de la deschidere si dupa sa ceri socoteala ca are datorii. Se poate verifica ca a avut incasari de cand s-a deschis. Romatsa impreuna cu acest Micu isi urmaresc interesele de aceea s-a incetinit si cu prelungirea programului. Iar doamna Tutuianu sa nu mai comenteze ca stie bine realitatea despre inchirierea spatiilor, aceasta a vrut inca de la deschidere sa obtina spatii in aeroport si nu s-a putut deoarece directorul nu a dorit asemenea lucruri si s-a organizat licitatii care acestea sunt facute publice si pe baza de contract care se pot verifica. Nu trebuie demis directorul aeroportului ci acest Micu impreuna cu Superiorii din Romatsa care au interese asupra acestui aeroport. Mai bine nu va bagati peste munca altora si lasati sa functioneze acest aeroport!!!!!'

'lapusanu'

2023-11-09 09:05:47


' Faceti concurs pe bune si sa vina tineri ,cei care s-au opus construirii aeroportului fac in continuare greutati , Brasovul prin acest aeroport a castigat enorm , daca vom face si turn de control local nu vom mai depinde de nimeni . In continuare vom avea sicane ,important este sa nu ne lasam influentati de Bucuresti ,ei fac tot posibilul sa ne ararte ca suntem ineficienti cu toate ca tot ei ne baga bete in roate .Bine ca l-am facut cu toate sicanele pe care le-am indurat . Brasoveni fiti optimisti.'

'Lawrence al Banatului'

2023-11-08 18:52:38


'Daca ati vrut turn virtual, acum luati si aeroport virtual. Romatsa, pentru ca detine monopol face ce vrea, cand vrea, pentru ca poate. Poate ar trebui intrebat cum se procedeaza la Tuzla, si cine ofera servicii de navigatie aeriana acolo, si poate va imspirati din povestea lor de succes. Pana la urma se vrea a fi o piata libera si concurentiala. Din pacate, din incapatanarea, incapacitatea, lipsa viziunii si nu in ultimul rand imteresele celor doi mari jucatori, au de pierdut cei mici. Companiile private si pasagerii. '

'Observator '

2023-11-08 11:20:51


'Domnul Anghel nu va fi dat afara pentru ca este protejatul lui Adrian Ioan…doar daca vreunul mai smecher din Bucuresti a pus ochii pe acest post si are un as in maneca;restul sint povesti cu cine ce trebuia sa faca,cu turnul de comtrol,programul,DanAir,etc.,etc.'

'Ariciul'

2023-11-08 10:10:32


'Desfiintarea ROMATSA si preluarea controlului traficului aerian de catra Armata Romana. Indivizii astia umflati de bani la nivel de conducere si neprofesionisti ar trebui exclusi de la decizie. Presupun ca nu va fi publicat acest comentariu, la fel ca altele din ultimele luni si \"multumesc\" moderatorului pentru cenzura.'

'Sorin'

2023-11-08 07:45:55


'Incompetenta este la ea acasă …..interesant cum și cine la numit pe acest Daniel Micu ( numele îl caracterizează ) reprezentant Romatsa in C.A. -ul aeroportului….'

'Lazar'

2023-11-08 06:58:30


'Gasca de la ROMATSA vrea sa puna monopol pe aeroport. ROMATSA este un stat in stat si nimeni nu vrea sa observe.Revin si spun ca la Academia din Brasov trebuie scolarizati controlorii de zbor si toti angajatii de la ROMATSA dati afara iar armata sa preia controlul tuturor zborurilor din tara ?. Se aude dragi guvernanti incompetenti ?.'

'Lazar'

2023-11-08 06:46:31


'Cine este acest Daniel Micu ?.Cine l-a numit in CA de la aeroport ?.'

'Val'

2023-11-08 06:07:53


'Toti sunt de vina pt dezastrul de la aeroport, numai directorul nu...haha. Aloo!!, in orice firma privata, un director cu asa \"performante\" era dat afara demult.'

'Barbu Gh.'

2023-11-08 04:35:28


'Numai nereguli la acest cosmodrom.'

'mihai'

2023-11-08 04:12:50


'Imi mentin parerea ca cei de la romatsa trebuie cumva parasutati din \"inaltimile\" profitabile in care se cred!'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie