Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 19:04

RAT Braşov are începând de astăzi propriul „112”: 0368.800.600

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 04 ianuarie 2016

Dacă aţi întâmpinat o problemă în ceea ce priveşte activitatea mijloacelor de transport în comun sau doriţi să aflaţi informaţii suplimentare despre trasee sau alte servicii ale Regiei, puteţi apela acest număr de telefon

RAT Braşov are începând de astăzi propriul „112”:  0368.800.600

Începând de astăzi, RAT Braşov pune la dispoziţie călătorilor numărul de telefon 0368.800.600 pentru a se putea informa rapid şi eficient cu privire la sistemul de transport public de călători din municipiul Braşov, dar şi pentru a depune sesizări. Activitatea operatorilor telefonici ai RAT Braşov se va desfăşura zilnic, între orele 7.00 – 16.00, urmând ca în afara acestui interval sesizările sau cererile de informaţii să fie înregistrate şi, în cel mai scurt timp posibil, soluţionate. „Ne îndeplinim promisiunea făcută comunităţii braşovene şi tuturor celor care folosesc serviciile oferite de RAT Braşov de a înfiinţa această structură ce asigură o legătură directă de comunicare. Prin intermediul acestui call-center oferim informaţii despre traseele de transport deservite, despre Planul Tarifar şi serviciile auxiliare ale Regiei. Pe măsură ce implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun va înregistra noi etape, operatorii noştri din call-center vor oferi informaţii despre utilizarea şi funcţionarea titlurilor de călătorie nou introduse, precum şi despre modul efectiv de utilizare al noului sistem de e-ticketing”, a explicat directorul general al RAT Braşov, ing. Cristian Radu.

Sesizări şi online
Aceasta a precizat că în perioada imediat următoare se va acorda o atenţie deosebită acordării de sprijin în ceea ce priveşte utilizarea noilor sisteme de plată a călătoriei, introduse odată cu implementarea proiectului de Management informatizat al sistemului de transport în comun. Începând de astăzi numărul de telefon 0368.800.600 va fi singurul la care se vor putea depune sesizări cu privire la activitatea de transport public de călători. Apelurile sunt taxate la tariful obişnuit al reţelei din care se face apelul. Tot de astăzi RAT pune la dispoziţia călătorilor adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro adresă ce este destinată exclusiv depunerii de sesizări şi reclamaţii referitoare la activitatea de transport public de călători în municipiul Braşov. Această adresă de e-mail va fi singura la care se pot transmite petiţiile în format electronic.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie