Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 06:45

Programatori „din clasa 0”

Autor: Ana ŢÎRCĂ

Publicat la 31 mai 2022

„Aventura Scratch” la Şcoala 2, de la utilizatori de jocuri, la creatori de tehnologie

Programatori „din clasa 0”

Din utilizatori de jocuri, în creatori de tehnologie! Asta au devenit elevii clasei pregătitoare B ai Şcolii Gimnaziale nr. 2 „Diaconu Coresi” din Braşov după ce au participat la un proiect câştigător al Fondului Ştiinţescu 4.0. Expoziţia a fost organizată la finalizarea acestui proiect STEAM, desfăşurat în perioada mai-2021 - mai 2022 şi a derulării opţionalului „Aventura Scratch” la Clasa Pregătitoare B în anul şcolar 2021-2022, coordonată de profesor învăţământ primar Mariana Lazăr.
„Evenimentul a avut loc în sala de sport a Şcolii Gimnaziale Nr. 2 «Diaconu Coresi» Braşov. La activitate au participat părinţi ai clasei pregătitoare B şi câţiva foşti elevi, aflaţi acum în clasa a V-a, cei care au pus bazele acestui proiect inovator şi care au sprijinit organizarea evenimentului şi i-au ajutat pe cei mici să îşi susţină prezentările la ecranul interactiv achiziţionat în cadrul proiectul prin Fondul Ştiinţescu”, a precizat profesoara Mariana Lazăr.
Pentru prezentarea proiectului, elevii au pregătit un top cu 10 animaţii Scratch, iar, la final, s-au distrat prin participarea la un concurs de perscuit într-un acvariu virtual, animat, realizat tot în Scratch, de către aceiaşi elevi ai Şcolii Gimnaziale 2.
„Din luna noiembrie 2021, activităţile acestui proiect Ştiinţescu au fost disemnate şi îmbogăţite şi în cadrul unui proiect eTwinning «Coding with Scratch» în care am descoperit tainele programării alături de elevi din 15 şcoli diferite, din România, Turcia, Polonia, Grecia, Serbia şi Portugalia”, a mai explicat Mariana Lazăr. Activitatea de diseminare s-a dovedit una reuşită, inedită, cei mai mici participanţi au fost încântaţi că au reuşit să organizeze în echipă, cu ajutorul colegilor din clasa a V-a, prima lor expoziţie şi au fost vedetele şcolii pentru o zi. Ei au fost aplaudaţi de colegii din şcoală şi au înţeles că doar prin muncă în echipă şi pasiune pot realiza lucruri măreţe.

+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie