Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 23:45

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 08 iunie 2018

Fermierii vor primi şi un „caiet corporate”

Produsele ecologice din Braşov vor fi promovate cu ajutorul „retoricii verbale şi vizuale”

Agenţia Metropolitană Braşov a lansat recent o licitaţie pentru contractarea „serviciilor de promovare referitoare la crearea sau dezvoltarea lanţurilor scurte de aprovizionare cu produse alimentare ecologice şi la pieţele locale deservite de aceste lanţuri în judeţul Braşov”, un contract a cărui valoare este estimată la suma de 226.950 lei, fără TVA (270.070 lei, cu TVA). Conform documentaţiei disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, consultantul care va câştiga licitaţia va trebui să realizeze sau să optimizeze, dar şi să întreţină un site web prin care să fie promovare produsele ecologice din judeţ, dar şi să  realizeze şi să distribuie materiale publicitare tipărite (broşuri, bannere) referitoare la brandul local, lanţul scurt de aprovizionare şi avantajele pieţei locale.
Tot prin acest contract se va realiza şi „promovare plătită prin social media, reţeaua Google Display Network şi email marketing, dar şi pe reţeaua de socializare Facebook”.
Consultantul care va obţine acest contract va avea şi de „elaborare si predare manual de identitate vizuală, retorica verbală şi vizuală, precum şi un caiet corporate”.
Promovarea care face obiectul acestei licitaţii va consta şi în realizarea, la Braşov, a unor „standuri expoziţionale out-door cu brandul local adaptate la specificul fiecărei categorii de produs”. 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie