Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 17:36

Proces pentru facturile de la Clinicco!

Autor: Sorin ŢÎRCĂ

Publicat la 21 mai 2014

Supărat că a plătit de două ori o protezare şold, un braşovean vrea să-şi recupereze banii de la spitalul unde şi-a pus prima proteză, care s-a rupt la niciun an de la implantare.

Proces pentru facturile de la Clinicco!
 
 
Un braşovean care a suferit o operaţie de protezare a şoldului stâng la clinicile Clinicco a dat în judecată instituţia medicală. Bărbatul a solicitat instanţei suma de 87.888 lei, reprezentând daune materiale şi 88.000 daune morale, în total 175.888 lei, după ce a avut parte de o experienţă medicală care ar putea fi caracterizată ca nefericită. 
 
21.225 de lei - prima factură
„În anul 2011, am avut nevoie de o intervenţie chirurgicală pentru protezarea şoldului stâng. Am apelat la serviciile unei clinici private cunoscute, Clinicco, unde am achitat o factură în valoare de 21.225 lei. Serviciul medical a fost decis şi administrat de cei de la clinică în întregime, aceasta alegând soluţiile medicale, dar şi produsele implantate. Nu am fost informat cu privire la aceste produse, la calitatea lor, la garanţiile pe care le implică şi nu mi s-a oferit ocazia să optez între mai multe produse”, spune Ioan Vlad, pacientul care a dat în judecată clinica. 
 
Proteza a cedat după niciun an
Bărbatul mai povesteşte că, la mai puţin de un an de la implantare, proteza de şold s-a rupt, motiv pentru care a ajuns din nou la clinică, unde specialiştii au constatat acest fapt. Vlad spune că medicii l-au acuzat că a făcut un efort prea susţinut, însă omul nu mai este la prima tinereţe şi, în plus, are şi afecţiuni cardiologice care nu i-ar fi permis să forţeze proteza prea mult. 
Fostul pacient a primit din partea clinicii propunerea de a i se face o nouă programare pentru înlocuirea protezei rupte, însă modul în care a pus clinica problema nu i s-a părut unul corect. „Cea mai mare dificultate pe care am întâmpinat-o în planificarea acestei intervenţii provine de la faptul că unul din furnizorii noştri de materiale a avut mari probleme legate de import. Avem promisiuni că vom primi materialele în cursul lunii noiembrie. Am rezervat ziua de 26 noiembrie pentru această intervenţie. Legat de costuri, veţi achita numai spitalizarea, materialele implantabile şi medicaţia. Partea echipei operatorii nu va fi inclusă în preţ. Vă ţinem la curent referitor la următorii paşi care vor fi necesari pentru această intervenţie”, i-a scris clinica lui Ioan Vlad. Mai exact, tot braşoveanul trebuia să plătească pentru că serviciul pe care l-a primit prima dată nu s-a ridicat la calitatea necesară, după cum susţine pacientul. 
 
La spital nu se negociază…
Bărbatul spune că prin însăşi modalitatea de plată propusă de către clinică, aceasta îşi recunoştea culpa în prima operaţie efectuată. Cu toate acestea, prestatorul i-a cerut clientului să plătească încă o dată tot, mai puţin munca echipei medicale. Ioan Vlad a încercat să ajungă la o înţelegere cu clinica, însă nu primit răspuns la solicitările lui, astfel că a depus plângere în instanţă şi a sesizat şi Colegiul Medicilor. 
„Trebuie subliniat faptul că am fost nevoit să trăiesc mai multe luni cu această proteză ruptă în şold. A trebuit în acest fel să suport dureri ce nu necesită descriere, să nu mă pot deplasa, fapt ce a schimbat în mod radical calitatea vieţii, atât pentru mine, cât şi pentru membrii familiei mele. Ţinând cont de celelalte afecţiuni, îndeosebi cele ale inimii, apreciez că starea cauzată de modul neprofesionist în care au acţionat specialiştii pârâtei a fost în măsură să îmi agraveze situaţia”, mai spune braşoveanul. 
 
77.000 de lei – reparaţia”
„Pentru a-mi remedia situaţia medicală, am fost nevoit să mă operez din nou, de data aceasta la un alt spital, Sf. Constantin, din Braşov. În felul acesta şi ca o consecinţă directă a culpei pârâtei, am fost nevoit să suport cheltuieli suplimentare, ocazionate de noua spitalizare şi de noua intervenţie chirurgicală, în valoare totală de aproape 77.000 lei”, a mai precizat Ioan Vlad, care a sesizat şi Protecţia Consumatorului şi aşteaptă decizia instanţei. Reprezentanţii Clinicco nu au putut fi ieri contactaţi pentru un punct de vedere.
+2 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie