Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 06:52

Probleme cu semnalul pentru clienţii Orange, în toată ţara, inclusiv la Braşov. Val de furie printre clienţi

Autor: George ALDEA

Publicat la 15 ianuarie 2020

Probleme cu semnalul pentru clienţii Orange, în toată ţara, inclusiv la Braşov. Val de furie printre clienţi

Utilizatorii de telefonie mobilă abonaţi la Orange „întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor”, a anunţat, marţi seară, chiar operatorul pe Facebook. „Pentru moment unii dintre clienţi întâmpină dificultăţi în accesarea serviciilor noastre. Tehnicienii noştri lucrează deja la remedierea situaţiei în cel mai scurt timp. Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă cerem scuze pentru neplăcerile create”, a scris Orange.
Problemele au fost resimţite la nivel naţional, inclusiv la Braşov, începând cu ora 17.00, iar utilizatorii reclamau că nu pot suna pe nimeni, la oră de vârf.
Incidentul a stârnit furie printre clienţii Orange, care au asaltat pagina de Facebook cu sute de reproşuri şi ameninţări: „Inadmisibil... caut wi-fi pentru a putea comunica... 30 de euro”; „Nu se pot accesa deloc serviciile”; „Măcar o să luaţi o amendă serioasă”; „Abia acum s-a trezit şi Orange. Deja sunt 2 ore de când nu vă funcţionează serviciile. Vai mama voastră!”; „Ca recompensă dorim internet 1 lună”; „Din ce în ce mai des probleme de semnal, şi asta în Bucureşti”; „Curând îmi închid abonamentul, plătesc 24 de euro degeaba”; „Ei «dezvoltă» 5G-ul însă sunt incapabili sa ofere servicii şi acoperire decentă în 4G ul cu care ne aburesc că au acoperire de peste 90%. Să nu uităm amenda pe care a încasat-o săptămâna trecută de la ANCOM. Și nu numai ei”.
Mai grav, unii clienţi acuză compania de dezinformare: „Am sunat la voi, crezând că s-a demagnetizat cartela. Doamna care mi-a răspuns, a fost foarte drăguţă şi m-a ajutat să îmi mut numărul pe o cartelă goală, dar nu mi-a spus nimic despre problemele tehnice la nivel naţional. Am schimbat şi cartela degeaba şi mi-am pierdut şi o oră din viaţă, ascultând muzica voastră de aşteptare”; „O companie care se respectă îşi anunţă clienţii din timp că vor întâmpina dificultăţi în accesarea serviciilor de voce/date, nu după câteva ore. Îmi pare foarte rău, dar lipsa de bun simţ nu se poate tolera”.
În jurul orelor 19.00, problemele, teoretic, s-au remediat. „Serviciile Orange funcţionează acum în parametri normali. Recomandăm să daţi un restart telefonului dacă întâmpinaţi în continuare dificultăţi. Mulţumim pentru răbdare şi înţelegere”, anunţa compania. Teoretic, pentru că, în jurul orelor 21.00, clienţi reclamau către companie. Un exemplu: „Nu sunt remediate problemele, nu pot suna sau să fiu sunată... însă surprinzător am date mobile. De ce dezinformarţi abonaţii ... Reţeaua este în continuare nefuncţională”.

+2 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie