Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 17:55

Primele teste pe o cale ferată din Transilvania la viteza de 160 km/h

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 10 august 2022

Primele teste pe o cale ferată din Transilvania la viteza de 160 km/h

Siemens Mobility România, o companie din grupul Siemens AG, a realizat în luna iulie primele teste dinamice pe calea ferată din România la viteza de 160 km/h. Testele au fost realizate pe Secţiunea 2: Coşlariu – Sighişoara, parte a Coridorului IV Pan European. Siemens Mobility România a finalizat cu succes implementarea şi punerea în exploatare a loturilor 1 şi 2: Sighişoara – Aţel şi Aţel – Micăsasa, care însumează peste 130 km linie de contact, încă din anul 2020. De altfel, şi pe tronsonul dintre Braşov şi Sighişoara, care este în curs de modernizare, viteza de circulaţie prevăzută este tot de 160 km/h.
Acestea au reprezentat una dintre cerinţele cele mai importante ale proiectului, pentru a putea corela standardele din România cu cele ale Uniunii Europene, în vederea obţinerii acreditării pentru interoperabilitate.
Testele dinamice realizate în premieră în România au utilizat o soluţie Siemens compusă dintr-o locomotivă Smartron şi un pantograf Siemens, în parteneriat cu o firmă de renume din Europa, la viteza de 160km/h.
„Rezultatele verificării dinamice a liniei de contact, la mai bine de 8 ani de la prima redeschidere a unei secţiuni nou reabilitate (Fir I Daneş-Dumbrăveni), confirmă calitatea sistemului de electrificare implementat”, potrivit lui Bogdan Dobrica, Head of Project Execution Siemens Mobility România.
„Dorim să mulţumim pe aceasta cale tuturor specialiştilor implicaţi în realizarea acestor teste, deoarece pregătirea şi executarea lor a necesitat o impresionantă sincronizare din punct de vedere logistic şi operaţional. Avem nevoie de o nouă generaţie de trenuri şi linii moderne care să influenţeze în mod pozitiv viaţa a milioane de  oameni. Ne dorim să ajungem şi la transportul 2.0 în România, care are peste 11.000 km de cale ferată, fiind una dintre cele mai extinse reţele feroviare din Europa. Cred că acest potenţial uriaş trebuie exploatat. Actualizarea sistemului la tehnologia modernă ar avea beneficii semnificative pentru România şi ar compensa şi starea actuală a infrastructurii rutiere”, a declarat Adrian Stoica, CFO şi Managing Director Siemens Mobility România.

+9 -3

Comentarii

'Alexandru Buhaescu'

2022-08-10 16:17:48


'Bravo.Si la cat mai multi km testati.Multumim.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie