Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 17:10

Primele autobuze noi din Turcia vor ajunge la Braşov luna viitoare

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 30 noiembrie 2018

RATBV nu poate estima când vor fi scoase pe traseu, pentru că vor trebui parcurse mai multe etape birocratice

Primele autobuze noi din Turcia vor ajunge la Braşov luna viitoare

Primele 30 de autobuze  marca Menarinibus (Italia), model Citymood,  cu motorizare Diesel Euro 6, din lotul celor 105, pentru care RATBV a semnat în luna iulie a acestui an un contract de achiziţie cu firma Karsan din Turcia vor ajunge la Braşov în cursul lunii decembrie. Totuşi, va mai trece o perioadă până când vor putea fi scoase pe traseu.
Mai exact, purtătorul de cuvânt al RATBV, Silviu Ştefan, ne-a declarat joi că, înainte de a fi scoase pe traseu, autobuzele vor fi echipate cu validatoare, sisteme GPS sau panouri de informare, după care vor trebui înmatriculate. „Deocamdată, nu putem estima cât vor dura toate aceste proceduri”, a precizat Silviu Ştefan.
Conform contractului de achiziţie, cu o valoare de aproape 25 de milioane de euro, dintre cele 105 autobuze, 30 vor fi de mici dimensiuni (10 metri lungime), 40 vor fi medii (12 metri lungime), iar 35 vor fi articulate (18 metri lungime). Acestea sunt produse conform unor specificaţii tehnice speciale, motiv pentru care vor trebui omologate în România.
În prezent, în flota RATBV sunt 22 de troleibuze şi 193 de autobuze, multe cu durata de exploatare depăşită.

+4 -3

Comentarii

Sandu

2018-12-01 15:23:26


Problema nu e ca se iau ci cum se iau. Cluj: fonduri europene, bani ce trebuie justificati, Brasov: credit BERD, unde, cel putin o persoana incaseaza comision... ca la o banca clasica. La Cluj cele 30 de autobuze cumparate in noiembrie sunt Mercedes Conecto din generatia noua, produse tot in Turcia. Avantajul producatorilor turci e pretul, iar atat timp cat acesta e un criteriu cu punctaj mare la licitatii la noi asta vom primi.

barbescu

2018-11-30 14:14:31


Organele abilitate ar trebui sa se sesizeze si sa faca o comparatie intre ce a realizat clujil cu mercedes si noi la brasov cu turcii.La prima vedere cred ca la brasov au fost alte probleme ce trebuiesc urgent cercetate de organele urgent

Costea Ion

2018-11-30 07:51:59


Asta se întâmplă când românii votează hoții sau analfabeții, care au un singur scop: înavuțirea personală! Nu se puteau face la noi, în Brașov, ăstea? Doar voință politică trebuia.

Ildy

2018-11-30 07:46:44


Jur ca nu o sa ma urc intr-un astfel de autobuz. Mai bine lipsa. O sa merg pe jos sau cu taxi-ul. Totusi as vrea sa imi i-au banii de taxe inapoi, eu nu sunt de acord cu aceasta cheltuiala.

rammstein

2018-11-30 07:32:42


rusine !!!...am ajuns la mana turcilor....uite ca alea de la parasuta din voluntari trebuiesc modificate ...giugiuc,rahat,...

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie