Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 04:58

Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Autor: George ALDEA

Publicat la 10 mai 2021

 Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Adrian Udeanu (foto), director la Direcția Tehnică CNAIR, a invocat, într-un mesaj pe Facebook, necesitatea unei bune colaborări între CNAIR, Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei și autoritățile publice locale „pentru a duce la bun sfârșit mult așteptatul proiect de infrastructură: Ploiești - Brașov”.
„Am fost la o primă întâlnire cu Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei (din care fac parte Consiliul Județean Brașov și localitățile de pe acest traseu al autostrăzii - n.r.) și cu prestatorul care realizează studiul de fezabilitate și proiectul tehnic pe care o apreciem drept constructivă. Prestatorul a prezentat alternativa de traseu studiată în Studiul de Fezabilitate din 2006 și împreună cu primarii localităților am identificat constrângerile și ne-au fost aduse la cunoștință solicitările lor cu privire la amenajarea traseului. E foarte important să funcționăm compact de la început”, a declarat Adrian Udeanu.
Autostrada Ploiești - Brașov ar urma să unifice trei puncte obligatorii, respectiv pasajul peste DN1, de la Bărcănești, varianta de ocolire de la Comarnic și capătul de la Râșnov - Cristian, deja dat în folosință. Revizuirea Studiului de Fezabilitate (realizat ultima oară în 2006) presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul şi traseul autostrăzii vor suferi modificări majore faţă de variantele originale. Astfel, în zona staţiunilor Buşteni şi Sinaia, noile documentaţii vor trebui să prevadă mai multe tuneluri care să ocolească localităţile.
În luna aprilie, reprezentanții CNAIR și ai proiectantului Consintrans SRL au făcut o identificare completă în teren a variantelor de traseu și a problemelor pe care le ridică. „Nodul de la Predeal implică câteva constrângeri legate de terenuri, defrişări şi asigurarea legăturilor cu cele două drumuri naţionale, DN 1 şi DN 73A. Autostrada vine dinspre partea de Sud, din dreapta căii ferate, fără să traverseze aceste artere, urmând ca în traseul acesteia, aliniamentul acesteia, să se înscrie pe Pârâul Râşnoavei, către Pârâul Rece şi oraşul Râşnov, foarte aproape de confulenţa pârâului Leuca”, a exemplificat Andrei Anghel, geograf în cadrul Consitrans.




 

+2 -6

Comentarii

'Victor Brasoveanul'

2021-05-10 08:21:33


' Dar, haideti odata si apucati-va de treba efectiv si n-o mai frecati de pomana ca ONU!'

'Lazar'

2021-05-07 16:03:47


'Nu va grabiti incapabililior ca de abia au trecut 30 de ani de promisiuni, mai aveti la dispozitie inca 30 de ani ca asa v-au votat inconstientii.'

'Barbu Gh.'

2021-05-07 12:46:01


'O poză face cît o mie de cuvinte. Analizând chipul acestui director, „PA, AUTOSTRADĂ!”. \nNu mai țin minte, nu la acest C.N.A.I.R. a fost director nepotul torționarei Cebuc!? Aia care „s-a ocupat” de revoluționarii brașoveni de la Steagu!?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie