Curs BNR

1 EUR = 4.8909 RON

1 USD = 4.7450 RON

1 GBP = 5.7696 RON

1 XAU = 272.6466 RON

1 AED = 1.2918 RON

1 AUD = 3.3761 RON

1 BGN = 2.5007 RON

1 BRL = 0.9197 RON

1 CAD = 3.7206 RON

1 CHF = 5.0380 RON

1 CNY = 0.7040 RON

1 CZK = 0.2009 RON

1 DKK = 0.6575 RON

1 EGP = 0.2478 RON

1 HUF = 1.2438 RON

1 INR = 0.0596 RON

1 JPY = 3.5548 RON

1 KRW = 0.3638 RON

1 MDL = 0.2455 RON

1 MXN = 0.2382 RON

1 NOK = 0.4990 RON

1 NZD = 3.0574 RON

1 PLN = 1.0448 RON

1 RSD = 0.0417 RON

1 RUB = 0.0774 RON

1 SEK = 0.4689 RON

1 TRY = 0.2642 RON

1 UAH = 0.1287 RON

1 XDR = 6.2901 RON

1 ZAR = 0.2925 RON

Editia 7757 - 12 aug 10:33

Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Autor: George ALDEA

Publicat la 10 mai 2021

 Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Adrian Udeanu (foto), director la Direcția Tehnică CNAIR, a invocat, într-un mesaj pe Facebook, necesitatea unei bune colaborări între CNAIR, Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei și autoritățile publice locale „pentru a duce la bun sfârșit mult așteptatul proiect de infrastructură: Ploiești - Brașov”.
„Am fost la o primă întâlnire cu Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei (din care fac parte Consiliul Județean Brașov și localitățile de pe acest traseu al autostrăzii - n.r.) și cu prestatorul care realizează studiul de fezabilitate și proiectul tehnic pe care o apreciem drept constructivă. Prestatorul a prezentat alternativa de traseu studiată în Studiul de Fezabilitate din 2006 și împreună cu primarii localităților am identificat constrângerile și ne-au fost aduse la cunoștință solicitările lor cu privire la amenajarea traseului. E foarte important să funcționăm compact de la început”, a declarat Adrian Udeanu.
Autostrada Ploiești - Brașov ar urma să unifice trei puncte obligatorii, respectiv pasajul peste DN1, de la Bărcănești, varianta de ocolire de la Comarnic și capătul de la Râșnov - Cristian, deja dat în folosință. Revizuirea Studiului de Fezabilitate (realizat ultima oară în 2006) presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul şi traseul autostrăzii vor suferi modificări majore faţă de variantele originale. Astfel, în zona staţiunilor Buşteni şi Sinaia, noile documentaţii vor trebui să prevadă mai multe tuneluri care să ocolească localităţile.
În luna aprilie, reprezentanții CNAIR și ai proiectantului Consintrans SRL au făcut o identificare completă în teren a variantelor de traseu și a problemelor pe care le ridică. „Nodul de la Predeal implică câteva constrângeri legate de terenuri, defrişări şi asigurarea legăturilor cu cele două drumuri naţionale, DN 1 şi DN 73A. Autostrada vine dinspre partea de Sud, din dreapta căii ferate, fără să traverseze aceste artere, urmând ca în traseul acesteia, aliniamentul acesteia, să se înscrie pe Pârâul Râşnoavei, către Pârâul Rece şi oraşul Râşnov, foarte aproape de confulenţa pârâului Leuca”, a exemplificat Andrei Anghel, geograf în cadrul Consitrans.




 

+2 -6

Comentarii

'Victor Brasoveanul'

2021-05-10 08:21:33


' Dar, haideti odata si apucati-va de treba efectiv si n-o mai frecati de pomana ca ONU!'

'Lazar'

2021-05-07 16:03:47


'Nu va grabiti incapabililior ca de abia au trecut 30 de ani de promisiuni, mai aveti la dispozitie inca 30 de ani ca asa v-au votat inconstientii.'

'Barbu Gh.'

2021-05-07 12:46:01


'O poză face cît o mie de cuvinte. Analizând chipul acestui director, „PA, AUTOSTRADĂ!”. \nNu mai țin minte, nu la acest C.N.A.I.R. a fost director nepotul torționarei Cebuc!? Aia care „s-a ocupat” de revoluționarii brașoveni de la Steagu!?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional