Curs BNR

1 EUR = 4.9184 RON

1 USD = 4.7383 RON

1 GBP = 5.6933 RON

1 XAU = 267.3958 RON

1 AED = 1.2901 RON

1 AUD = 3.1941 RON

1 BGN = 2.5147 RON

1 BRL = 0.8831 RON

1 CAD = 3.5228 RON

1 CHF = 4.9890 RON

1 CNY = 0.6612 RON

1 CZK = 0.2021 RON

1 DKK = 0.6614 RON

1 EGP = 0.1929 RON

1 HUF = 1.2093 RON

1 INR = 0.0580 RON

1 JPY = 3.4339 RON

1 KRW = 0.3572 RON

1 MDL = 0.2427 RON

1 MXN = 0.2485 RON

1 NOK = 0.4759 RON

1 NZD = 2.9580 RON

1 PLN = 1.0503 RON

1 RSD = 0.0419 RON

1 RUB = 0.0776 RON

1 SEK = 0.4516 RON

1 TRY = 0.2543 RON

1 UAH = 0.1289 RON

1 XDR = 6.2270 RON

1 ZAR = 0.2793 RON

Editia 7833 - 29 noi 16:22

Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Autor: George ALDEA

Publicat la 10 mai 2021

 Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Adrian Udeanu (foto), director la Direcția Tehnică CNAIR, a invocat, într-un mesaj pe Facebook, necesitatea unei bune colaborări între CNAIR, Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei și autoritățile publice locale „pentru a duce la bun sfârșit mult așteptatul proiect de infrastructură: Ploiești - Brașov”.
„Am fost la o primă întâlnire cu Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei (din care fac parte Consiliul Județean Brașov și localitățile de pe acest traseu al autostrăzii - n.r.) și cu prestatorul care realizează studiul de fezabilitate și proiectul tehnic pe care o apreciem drept constructivă. Prestatorul a prezentat alternativa de traseu studiată în Studiul de Fezabilitate din 2006 și împreună cu primarii localităților am identificat constrângerile și ne-au fost aduse la cunoștință solicitările lor cu privire la amenajarea traseului. E foarte important să funcționăm compact de la început”, a declarat Adrian Udeanu.
Autostrada Ploiești - Brașov ar urma să unifice trei puncte obligatorii, respectiv pasajul peste DN1, de la Bărcănești, varianta de ocolire de la Comarnic și capătul de la Râșnov - Cristian, deja dat în folosință. Revizuirea Studiului de Fezabilitate (realizat ultima oară în 2006) presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul şi traseul autostrăzii vor suferi modificări majore faţă de variantele originale. Astfel, în zona staţiunilor Buşteni şi Sinaia, noile documentaţii vor trebui să prevadă mai multe tuneluri care să ocolească localităţile.
În luna aprilie, reprezentanții CNAIR și ai proiectantului Consintrans SRL au făcut o identificare completă în teren a variantelor de traseu și a problemelor pe care le ridică. „Nodul de la Predeal implică câteva constrângeri legate de terenuri, defrişări şi asigurarea legăturilor cu cele două drumuri naţionale, DN 1 şi DN 73A. Autostrada vine dinspre partea de Sud, din dreapta căii ferate, fără să traverseze aceste artere, urmând ca în traseul acesteia, aliniamentul acesteia, să se înscrie pe Pârâul Râşnoavei, către Pârâul Rece şi oraşul Râşnov, foarte aproape de confulenţa pârâului Leuca”, a exemplificat Andrei Anghel, geograf în cadrul Consitrans.




 

+2 -6

Comentarii

'Victor Brasoveanul'

2021-05-10 08:21:33


' Dar, haideti odata si apucati-va de treba efectiv si n-o mai frecati de pomana ca ONU!'

'Lazar'

2021-05-07 16:03:47


'Nu va grabiti incapabililior ca de abia au trecut 30 de ani de promisiuni, mai aveti la dispozitie inca 30 de ani ca asa v-au votat inconstientii.'

'Barbu Gh.'

2021-05-07 12:46:01


'O poză face cît o mie de cuvinte. Analizând chipul acestui director, „PA, AUTOSTRADĂ!”. \nNu mai țin minte, nu la acest C.N.A.I.R. a fost director nepotul torționarei Cebuc!? Aia care „s-a ocupat” de revoluționarii brașoveni de la Steagu!?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional