Curs BNR

1 EUR = 4.9184 RON

1 USD = 4.1486 RON

1 GBP = 5.7813 RON

1 XAU = 241.9139 RON

1 AED = 1.1294 RON

1 AUD = 3.0777 RON

1 BGN = 2.5147 RON

1 BRL = 0.7982 RON

1 CAD = 3.3104 RON

1 CHF = 4.5849 RON

1 CNY = 0.6420 RON

1 CZK = 0.1933 RON

1 DKK = 0.6613 RON

1 EGP = 0.2642 RON

1 HUF = 1.3871 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.7998 RON

1 KRW = 0.3629 RON

1 MDL = 0.2314 RON

1 MXN = 0.2088 RON

1 NOK = 0.4713 RON

1 NZD = 2.9350 RON

1 PLN = 1.0821 RON

1 RSD = 0.0418 RON

1 RUB = 0.0569 RON

1 SEK = 0.4824 RON

1 TRY = 0.4910 RON

1 UAH = 0.1541 RON

1 XDR = 5.9209 RON

1 ZAR = 0.2906 RON

Editia 7509 - 04 aug 16:24

Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Autor: George ALDEA

Publicat la 10 mai 2021

 Primarii localităților de pe traseul autostrăzii Brașov - Ploiești, chemați la o primă întâlnire cu CNAIR și proiectantul

Adrian Udeanu (foto), director la Direcția Tehnică CNAIR, a invocat, într-un mesaj pe Facebook, necesitatea unei bune colaborări între CNAIR, Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei și autoritățile publice locale „pentru a duce la bun sfârșit mult așteptatul proiect de infrastructură: Ploiești - Brașov”.
„Am fost la o primă întâlnire cu Asociația de Dezvoltare Intracomunitară Valea Prahovei (din care fac parte Consiliul Județean Brașov și localitățile de pe acest traseu al autostrăzii - n.r.) și cu prestatorul care realizează studiul de fezabilitate și proiectul tehnic pe care o apreciem drept constructivă. Prestatorul a prezentat alternativa de traseu studiată în Studiul de Fezabilitate din 2006 și împreună cu primarii localităților am identificat constrângerile și ne-au fost aduse la cunoștință solicitările lor cu privire la amenajarea traseului. E foarte important să funcționăm compact de la început”, a declarat Adrian Udeanu.
Autostrada Ploiești - Brașov ar urma să unifice trei puncte obligatorii, respectiv pasajul peste DN1, de la Bărcănești, varianta de ocolire de la Comarnic și capătul de la Râșnov - Cristian, deja dat în folosință. Revizuirea Studiului de Fezabilitate (realizat ultima oară în 2006) presupune practic reluarea de la zero a multor etape, iar proiectul şi traseul autostrăzii vor suferi modificări majore faţă de variantele originale. Astfel, în zona staţiunilor Buşteni şi Sinaia, noile documentaţii vor trebui să prevadă mai multe tuneluri care să ocolească localităţile.
În luna aprilie, reprezentanții CNAIR și ai proiectantului Consintrans SRL au făcut o identificare completă în teren a variantelor de traseu și a problemelor pe care le ridică. „Nodul de la Predeal implică câteva constrângeri legate de terenuri, defrişări şi asigurarea legăturilor cu cele două drumuri naţionale, DN 1 şi DN 73A. Autostrada vine dinspre partea de Sud, din dreapta căii ferate, fără să traverseze aceste artere, urmând ca în traseul acesteia, aliniamentul acesteia, să se înscrie pe Pârâul Râşnoavei, către Pârâul Rece şi oraşul Râşnov, foarte aproape de confulenţa pârâului Leuca”, a exemplificat Andrei Anghel, geograf în cadrul Consitrans.




 

+2 -6

Comentarii

'Victor Brasoveanul'

2021-05-10 08:21:33


' Dar, haideti odata si apucati-va de treba efectiv si n-o mai frecati de pomana ca ONU!'

'Lazar'

2021-05-07 16:03:47


'Nu va grabiti incapabililior ca de abia au trecut 30 de ani de promisiuni, mai aveti la dispozitie inca 30 de ani ca asa v-au votat inconstientii.'

'Barbu Gh.'

2021-05-07 12:46:01


'O poză face cît o mie de cuvinte. Analizând chipul acestui director, „PA, AUTOSTRADĂ!”. \nNu mai țin minte, nu la acest C.N.A.I.R. a fost director nepotul torționarei Cebuc!? Aia care „s-a ocupat” de revoluționarii brașoveni de la Steagu!?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional