Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 23:59

Primăria Braşov vrea ca şi operatorii privaţi de transport să îşi modernizeze flota de autobuze

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 11 martie 2019

Primăria Braşov vrea ca şi operatorii privaţi de transport să îşi modernizeze flota de autobuze

Dacă la RATBV se modernizează flota de autobuze, firmele private de transport care au trasee în Braşov nu „ţin pasul” în ceea ce priveşte înnoirea parcului auto.
Astfel, zilele trecute, primarul Braşovului a amintit că „municipalitatea derulează în prezent mai multe proceduri de achiziţie a unor autobuze nepoluante. Din acest punct de vedere punem în aplice planul de îmbunătăţire a calităţii aerului”. 
În schimb, a continuat edilul, „va trebui să vedem ce se întâmplă cu acele autobuze pe care le vedem prin oraş la anumite ore. Şi-au făcut trasee proprii, din cartiere către compania X sau Y. Acele autobuze nu respectă nici o regulă, nici o procedură. Facem un inventar al acestor vehicule şi vom încerca să le integrăm într-un plan de măsuri coerent. O variantă ar fi ca acestea să oprească la terminalele RATBV, în baza unui program  şi a unor reguli bine stabilite. De asemenea, există posibilitatea ca acestea să oprească în staţiile RATBV din oraş, dar integrate în graficul de transport al operatorului local de transport”.
George Scripcaru a mai spus că „dacă lăsăm lucrurile cum sunt astăzi, ne trezim că la capăt de linie sau într-o staţie mai opresc două sau trei autobuze, despre care nu ştim ale cui sunt, dar prestează o activitate pentru o companie. De asemenea, va trebui să vedem şi ce tip de autobuze folosesc aceşti operatori privaţi şi dacă respectă toate normativele de poluare, inclusiv în ceea ce priveşte poluarea”.
Edilul a argumentat că aceste verificări sunt necesare, pentru că, altfel, măsurile pentru protecţia mediului luate de municipalitatea braşoveană nu îşi vor atinge obiectivele: „Noi facem investiţii, dotăm flota RATBV cu autobuze nepoluante, dar, în acelaşi timp, sunt operatori privaţi care fac transport de persoane cu autobuze vechi, care nu corespund şi care, practic, anulează tot ce facem noi”.

Comentarii

rammstein

2019-03-11 07:47:52


ba nu va e rusine !!..acele autobuze sunt cele care va platesc taxele si impozitele !!!...acele autobuze duc la munca 20000 de brasoveni la munca !!!. ce ba vreti sa fiti ca-n teleorman...????auzi ce zice primarul cu trei dosare penale ,"dacă lăsăm lucrurile cum sunt astăzi, ne trezim că la capăt de linie sau într-o staţie mai opresc două sau trei autobuze, despre care nu ştim ale cui sunt""....ba cat de jeg de om poti fi!!!...

Costea Ion

2019-03-11 06:36:03


Chiar dacă are dreptate, locul moldoveanului e la pușcărie.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie