Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 12:17

RALIU

Prima victorie în România a bulgarului Kamenov, în Trofeul Teliu

Autor: Sorin ŢÎRCĂ

Publicat la 06 sepembrie 2016

Şi pentru pentru locul secund al competiţiei a fost consemnată o premieră

Prima victorie în România a bulgarului Kamenov, în Trofeul Teliu

La volanul unui Mitsubishi Lancer Evo VIII, Lyuben Kamenov a câştigat Trofeul Teliu, cea de-a şasea rundă a Campionatului Naţional de Viteză în Coastă. Campion al Bulgariei, Kamenov a impresionat la Teliu, câştigând la chiar prima sa participare în această etapă. Locul secund i-a revenit lui Andrei Dumitrescu (Tatuus), pilotul singurului monopost din concurs, iar treapta finală a fost ocupată de Lucian Răduţ (Mitsubishi Lancer Evo VIII). A fost pentru a treia oară când Lyuben Kamenov a luat startul într-o etapă din campionatul românesc de viteză în coastă. El a mai urcat pe podium anul trecut la Rânca şi a obţinut un loc 4 în Marele Premiu al Oraşului Braşov din acest sezon. Trofeul Teliu reprezintă prima sa victorie din România iar faptul că nu a mai „alergat” pe acest traseu până acum nu a fost o problema pentru el. Mai mult, Kamenov a fost foarte aproape să bată recordul din 2013 deţinut de Lucien Hora, fiind mai lent decât acesta cu doar 0.065 secunde.  Şi locul 2 reprezintă o premieră, Andrei Dumitrescu reuşind primul său podium din acest an. Deşi la finalul primei manşe de concurs nu se afla în primii trei, Dumitrescu a reuşit un timp foarte bun în manşa secundă, fiind alături de Kamenov singurul care a scăzut sub un minut şi 40 de secunde. Şi Lucian Răduţ şi-a îmbunătăţit rezultatul primei manşe de concurs şi a încheiat pe podium.

Bogdan Cuzma, marele perdant al manşei secunde
Bogdan Cuzma (Mitsubishi Lancer Evo IX) a fost marele perdant al manşei secunde de concurs. El a reuşit doar cel de-al patrulea timp, poziţie pe care a ocupat-o şi în clasamentul final.Dan Gîrtofan a participat şi el la această etapă, deşi maşina lui este pregătită pentru raliu, însă pilotul braşovean a dorit să îşi verifice noile setări ale maşinii şi să se mai obişnuiască cu aceasta.
Cu toate acestea, Giri era destul de bine plasat după recunoaşteri şi a încheiat competiţia pe locul 9. „Am făcut un upgrade la motor şi prezenţa mea la această etapă este pur şi simplu de a testa cum merge maşina. Pentru noi urmează macadam , dar am zis să fac câţiva kilometri şi, după vacanţă, să ne dezmorţim un pic”, a spus Giri, cel care avea să câştige clasa N, deşi a concurat cu maşini mult mai puternice.
Un alt pilot braşovean bine clasat după recunoaşteri era Octavian Ciovică, însă acesta nu a reuşit să repete performanţa în cursă. „În primele trei manşe am scos un timp destul de bun – mă aflu, momentan, pe poziţia numărul 8 din 75 de concurenţi înscrişi – şi aşteptăm manşele de antrenament să coborâm ca şi timp”, a spus pilotul.
 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie