Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 11:31

Poiana, Allview şi Ciucaş, printre cele mai puternice 100 de branduri din România

Autor:

Publicat la 21 sepembrie 2015

Toate cele trei mărci autohtone, clasate pe poziţii mai bune decât în 2014

Poiana, Allview şi Ciucaş, printre cele mai puternice 100 de branduri din România
Braşovul are trei branduri în Top 100 al celor mai puternice branduri româneşti, lansat de revista Biz în colaborare cu Unlock Market Research. Cel mai bine clasat brand este „Poiana”, brandul de ciocolată lansat la Braşov, dar care acum se fabrică în Bulgaria. „Poiana” ocupă locul 11 în acest top, în urcare o poziţie faţă de anul anterior, când ocupa locul 12. Cea mai spectaculoasă urcare în acest top o are brandul „Allview” al braşovenilor de la Visual Fan, un brand tânăr, sub care se asamblează şi vând tablete şi telefoane. Allview a urcat în acest clasament 38 de poziţii, până pe locul 31. Două poziţii a urcat şi brandul de bere „Ciucaş”, acesta ocupând anul acesta locul 91 în top. 
Dero este cel mai puternic brand autohton, potrivit Topului 100 al celor mai puternice branduri româneşti. Brandul Dero de îngrijire şi curăţare al companiei Unilever, lansat în 1966, este pe locul întâi în topul celor mai populare branduri româneşti. Din top trei mai fac parte brandul Borsec care aparţine companiei  Romaqua Group şi brandul de electrocasnice Arctic.
Cei mai mulţi români aleg mărcile autohtone pentru naturaleţe şi pentru că simt că se indentifică cu stilul lor, a spus Adinei Vlad, managing partner al Unlock Market Research. Compania de cercetare de piaţă a identificat acele branduri în care populaţia a investit cea mai mare încredere, dar şi afectivitate, analizând 100 de mărci care fac parte din nouă categorii de servicii.
O surpriză în top 10 al celor mai puternice branduri autohtone este retailerul Dedeman, care înregistrează creşteri constante de la an la an, ajungând astăzi pe locul 8 în acest top.
Dedeman are o reţea naţională de 40 de magazine pe care vrea să o extindă în acest an. Printre strategiile care au ajutat la întărirea poziţiei pe piaţa locală a retailerului de materiale de construcţii se află şi asocierea cu sportiva Simona Halep.
Printre brandurile româneşti care vor să se reinventeze se află producătorul de pantofi Guban, care are o istorie de aproape opt decenii. „Guban este un pariu pe care l-am făcut. Încercăm să redefinim acest brand şi să îmbinăm trecutul cu viitorul, astfel încât şi tinerii să poarte aceşti pantofi”, a spus Marius Ion, administratorul Guban.  
Topul celor 100 cele mai puternice branduri româneşti a fost realizat în urma a 1.000 interviuri online cu persoane din mediul urban, cu vârsta cuprinsă între 18 şi 55 de ani şi stu-dii şi venituri cel puţin de nivel mediu. În top 10 mărci româneşti, două branduri provin din industria apelor minerale, trei din industria produselor  de îngrijire şi înfrumuseţare, unul din industria elecrocasnicelor, două din industria de ratail de materiale de construcţii, respectiv pe piaţa de e-commerce şi unul din industria alimentară.
 
Top 10 mărci româneşti
1. Dero
2. Borsec
3. Arctic
4. Dorna
5. Gerovital
6. eMag
7. Farmec
8. Dedeman
9. Elmiplant
10. Napolact
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie