Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 08:02

Podul de la Vlădeni va intra în reparaţii

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 06 decembrie 2021

Pe perioada desfăşurării lucrărilor, experţii au recomandat devierea traficului

Podul de la Vlădeni va intra în reparaţii

Consolidat în urmă cu 21 de ani, în 1999, podul de pe DN 1 de la Vlădeni va intra în reparaţii anul viitor, după ce experţii au considerat că este nevoie de astfel de intervenţii. Pentru realizarea documentaţiei tehnice şi execuţia lucrărilor, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, prin Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri Braşov, a lansat o licitaţie cu o valoare estimată a contractului de 1.191.117 lei cu tot cu TVA, iar ofertele de la constructorii interesaţi sunt aşteptate până în data de 13 ianuarie.
Prin acest contract se vor realiza reparaţii la elementele de beton, precum şi modificarea trotuarelor.
În documentaţia aferentă licitaţiei se arată că în perioada desfăşurării lucrărilor circulaţia va fi deviată pe o variantă ocolitoare, respectiv DJ 112C (pe ruta Codlea – Dumbrăviţa - Vlădeni). De altfel, pe această arteră, traficul rutier a fost deviat şi la reparaţia anterioară, din anul 1999. Spre deosebire de 1999, când, pe unele porţiuni era drum de pământ, în prezent, drumul judeţean pe care va fi deviat traficul este asfaltat.
Podul are o lungime totală de 139,4 m şi o lăţime de 10 m (inclusiv trotuarele).

Proiectul original al podului a fost pierdut
Podul de la Vlădeni a fost construit în anul 1971, iar în prezent, în arhivele administratorului nu mai există documentaţiile tehnice care au stat la baza construirii podului şi nici cele aferente proiectului de consolidare.

+5 -1

Comentarii

'DOREL'

2021-12-06 16:59:53


'1. AN PRIMUL RAND CE MINTE LUMINATA TRIMITE TRAFICUL AN TANTARII CAND LA 50 m EXISTA TRECEREA VECHE N-A FOST POD DIN-TODEAUNA ACOLO.habarnistii.\n2.CAUTATII PE CEI DE LA PODU \"FARMEC\"sau FARTEC -ACEIA CU SERA PE POD SA RAMANA AN CONSTRUCTIE VREO 7-8 ANI.\nERA MANDRIA PODURILOR PRIN TARA SA PRIMEASCA O PLACA CU\"PODURI SI TUNELE BRASOV\"ACUM NICII ROSTURILE NU SE MAI NIMERESC RESTU NICII VORBA.DACA NA PUTUT DRULA SA PUNA CAP LA CAP AUTOSTRADA BRASOV -SIBIU.la fagaras una se termina cealalta o ia la Ungheni?'

'Victor brasoveanul'

2021-12-06 08:15:51


' Trotuare pe pod, in prelungirea trotuarelor din camp? „Pierderea” proiectului original inseamna un nou proiect cu alti bani. Pierdatorul sa plateasca „noului” proect!\n'

'Rammstein'

2021-12-06 02:52:37


'Cum dracu s-a pierdut din 1971, ca aia de la viena trimit și acum informații despre podurile din ardeal de peste o sută de ani..!!'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie