Curs BNR
1 EUR = 4.9774 RON
1 USD = 4.3833 RON
1 GBP = 5.8304 RON
1 XAU = 464.4611 RON
1 AED = 1.1933 RON
1 AUD = 2.7957 RON
1 BGN = 2.5449 RON
1 BRL = 0.7714 RON
1 CAD = 3.1559 RON
1 CHF = 5.2813 RON
1 CNY = 0.6015 RON
1 CZK = 0.1993 RON
1 DKK = 0.6668 RON
1 EGP = 0.0860 RON
1 HUF = 1.2223 RON
1 INR = 0.0513 RON
1 JPY = 3.0556 RON
1 KRW = 0.3047 RON
1 MDL = 0.2538 RON
1 MXN = 0.2227 RON
1 NOK = 0.4191 RON
1 NZD = 2.6097 RON
1 PLN = 1.1646 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0530 RON
1 SEK = 0.4526 RON
1 TRY = 0.1141 RON
1 UAH = 0.1048 RON
1 XDR = 5.9383 RON
1 ZAR = 0.2318 RON
Publicat la 30 martie 2018
Guvernul va aproba, prin ordonanţă de urgenţă, o serie de modificări fiscale, care vizează, printre altele, majorarea de la 2% la 3,5% a cotei din impozitul pe venitul persoanelor fizice care poate fi alocată organizaţiilor neguvernamentale şi unităţilor de cult, furnizori de servicii sociale acreditaţi cu cel puţin un serviciu social licenţiat, a declarat joi premierul Viorica Dăncilă. „Aşa cum am promis, astăzi începem să aprobăm prin ordonanţă de urgenţă o serie de măsuri în sprijinul ONG-urilor furnizoare de servicii sociale. Astfel, microîntreprinderile care fac sponsorizări pentru asigurarea finanţării organizaţiilor nonprofit care sunt furnizori de servicii sociale acreditaţi la cel puţin un serviciu social licenţiat vor beneficia de deducerea sumelor aferente din impozitul pe venitul microîntreprinderilor până la nivelul de 20% din impozitul pentru trimestrul în care au fost înregistrate cheltuielile respective", a spus Dăncilă în deschiderea şedinţei de Guvern. Premierul a adăugat că prin aceeaşi OUG, în cazul persoanelor fizice, „se majorează de la 2% la 3,5% cota din impozitul pe venit care poate fi donată pentru susţinerea entităţilor nonprofit şi a unităţilor de cult care sunt furnizori de servicii sociale acreditaţi cu cel puţin un serviciu social licenţiat".
Alte aspecte importante cuprinse în ordonanţa de urgenţă vizează stimularea investiţiilor şi antreprenoriatului, a spus Dăncilă. „Vă mai dau două exemple - şi anume ordonanţa de urgenţă introduce o nouă regulă fiscală potrivit căreia microîntreprinderile pot să opteze pentru plata impozitului pe profit prin îndeplinirea a două condiţii; şi anume un nivel de capital social minim de 45.000 de lei, aproximativ 10.000 de euro, sau care au cel puţin doi salariaţi. (...) De asemenea, pentru transportatorii de mărfuri şi persoane se introduce o nouă măsură prin reducerea accizei la motorină, şi anume se diminuează cu 183,62 lei pe tonă, respectiv 217,31 lei pe tonă nivelul accizei la motorina utilizată drept carburant pentru sectorul transportului de mărfuri sau transportului de persoane", a arătat premierul.
nu este nici un comentariu
JUDEŢUL BRAŞOV COMUNA VULCAN Comuna Vulcan, satul Vulcan, str. Principală Nr. 111, judeţul Braşov, Cod poştal 507270 Telefon/fax 0268256354 e-mail: uat_vulcan@yahoo.com Nr.[...]
2026-11-07 citeste mai multSe aduce la cunoştinţa publicului emiterea Autorizaţiei de Construire nr. 308 din 15.07.2026 de către Primăria Municipiului Braşov, pentru „Continuare lucrări începute în baza[...]
2026-11-07 citeste mai multPrimarul Braşovului, George Scripcaru, a anunţat că pe strada Minerva din cartierul Astra ar urma să fie realizată o parcare de tip „Klaus” (multietajată, cu lift pentru maşini), aceasta[...]
2026-11-07 citeste mai multEchipele Regiei Publice Locale a Pădurilor Kronstadt au adus joi, 5 noiembrie, bradul de Crăciun din Piaţa Sfatului. Anul acesta, Braşovul va avea un pom de Crăciun cu înălţimea de aproximativ[...]
2026-11-07 citeste mai multAnunţat în această toamnă, proiectul de digitalizare a Cimitirului Municipal Braşov este finalizat. De altfel, primarul Braşovului, George Scripcaru, a mers joi, 5 noiembrie, la Cimitirul[...]
2026-11-07 citeste mai mult
Adaugă un comentariu